آهنگ اشباه از پویان

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 09 تیر 1394 ساعت:
  • بازدید: 51
  • دانلود آهنگ جدید پویان به نام اشتباه

    | دانلود با کیفیت ۱۲۸ & ۳۲۰ & پخش آنلاین |

    Pouyan - Eshtebah

     

     

     

     

     

    ترانه و شعر آهنگ اشتباه پویان
    من به تو بی اعتمادم دیگه باورت ندارم
    آخه تو عوض نمیشی هر چقدر به روت نیارم
    وقتی عطر یه غریبه رو لباسات جا میمونه
    وقتی خیلی وقته نیستی ولی هیشکی نمیدونه
    موندنم با تو اشتباست فاصله بینه ما دوتاست
    تو دلت ماله من نبود نمیدونم دلت کجاست
    من که به هر دری زدم ولی باز فایده ای نداشت
    بی وفاییت غرورمو هر دفعه زیر پات گذاشت
    تکست آهنگ اشتباه پویان
    زندگیم سهم تو بودو
    من ازت سهمی نداشتم
    هر شبو با نگرونی چشمامو رو هم میذاشتم
    منو باش خیال میکردم تورو دارم تا همیشه
    خیلی چیزا که شکسته
    تا ابد درست نمیشه
    خیلی چیزا که شکسته تا ابد درست نمیشه
    موندنم با تو اشتباست فاصله بینه ما دوتاست
    تو دلت ماله من نبود نمیدونم دلت کجاست
    من که به هر دری زدم ولی باز فایده ای نداشت
    بی وفاییت غرورمو هر دفعه زیر پات گذاشت

    **

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید