دانلود آهنگ جدید ادی عطار به نام سرگردون + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 1953
  • دانلود آهنگ جدید ادی عطار به نام سرگردون با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

     

    دانلود آهنگ ادی عطار به نام سرگردون

    —————————————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Eddie Attar – Sargardoon

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Eddie Attar – Sargardoon

    —————————————————

     

    متن آهنگ سرگردون از اددی عطار
    باید اینجا بودی بغلت میکردم با عشقت سر میکردم
    هر وقت تنها موندم با خودم با دنیام لج کردم , بدتر کردم
    چشماتو میبندی رویه من وقتیکه حرفاتو باور کردم
    دنیاتو تعطیل کن واسه من چند ساعت برگردو آرومم کن
    بی تو قلبم شاید نرسه تا فردا کمبوده این دیوونه
    کاش جایه من بودی منو میفهمیدی احساسم سرگردونه
    من دور از تو حالمو نمیفهمم وقتی دلتنگم با خودمم بی رحمم
    من رو حرفات رو نفسات حساسم تو که بد میشی خودمو نمیشناسم
    من دور از تو حالمو نمیفهمم وقتی دلتنگم با خودمم بی رحمم
    من رو حرفات رو نفسات حساسم تو که بد میشی خودمو نمیشناسم

    دنیاتو تعطیل کن واسه من چند ساعت برگردو آرومم کن
    بی تو قلبم شاید نرسه تا فردا کمبوده این دیوونه
    کاش جایه من بودی منو میفهمیدی احساسم سرگردونه
    من دور از تو , وقتی دلتنگم
    من رو حرفات , تو که بد میشی
    من دور از تو حالمو نمیفهمم وقتی دلتنگم با خودمم بی رحمم
    من رو حرفات رو نفسات حساسم تو که بد میشی خودمو نمیشناسم

    **

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید