دانلود آهنگ افشین سیاه پوش به نام بی تو سختمه

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • شنبه 27 تیر 1394 ساعت:
  • بازدید: 133
  • دانلود آهنگ جدید افشین سیاه پوش به نام بی تو سختمه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه و آهنگ : افشین سیاه پوش ، تنظیم : علی دهقانی ، میکس : میلاد فدکی )

    دانلود آهنگ افشین سیاه پوش

    ————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Afshin Siahpoosh – Bi To Sakhtame

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Afshin Siahpoosh – Bi To Sakhtame

    ————————————-

    متن آهنگ افشین سیاه پوش به نام بی تو سختمه

    من بی تو سختمه خونه رو ترک کنم
    من بی تو سختمه قهر کنم با خودم
    من فقط دلخوشیم تورو دوست داشتنه
    با تو قدم زدن کمترین حقمه
    سخته پنهون شدن پشت یک خاطره
    سخته یادم بره سخته یادت بره
    هوای بین ما ابری و تاره
    گریه دست از سرم بر نمی داره
    وقتی که عشق تو به سراغم میاد
    بوی عطر تنت به اتاقم میاد
    من و دیوونه دل یاد تو می کنم
    من و دل عاشق فکرای بیخودیم

    ♫♫♫♫♫♫

    من فقط دلخوشیم تورو دوست داشتنه
    با تو قدم زدن کمترین حقمه
    سخته پنهون شدن پشت یک خاطره
    سخته یادم بره سخته یادت بره
    بی تو سختمه بازم عاشق بشم
    باز جوونی کنم مثه سابق بشم
    بعد تو کی منو سر به راه می کنه
    اسممو عاشقونه صدا می کنه
    من فقط دلخوشیم تورو دوست داشتنه
    با تو قدم زدن کمترین حقمه
    سخته پنهون شدن پشت یک خاطره
    سخته یادم بره سخته یادت بره
    بی تو سختمه بازم عاشق بشم
    باز جوونی کنم مثه سابق بشم
    بعد تو کی منو سر به راه می کنه
    اسممو عاشقونه صدا می کنه

    ————————————-

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید