آهنگ خبر حالتو از سعید کرمانی

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 08 تیر 1394 ساعت:
  • بازدید: 66
  • دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام خبر حالتو با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه و آهنگ : سعید کرمانی ، تنظیم : امیر عرشیا ، میکس و مستر : حامد برادران )

    دانلود آهنگ سعید کرمانی

    —————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Saeed Kermani – Khabare Haleto

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Saeed Kermani – Khabare Haleto

    ——————————————-

    متن آهنگ سعید کرمانی به نام خبر حالتو

    تو یه لحظه خودم و غرق یادت میکنم
    به هم دور و بریات من حسادت میکنم
    آره من عاشقم و این و ثابت میکنم
    توی زندگیم تو رو شریک ثابت میکنم
    خبر حالتو یکی دیگه داده به من
    احوالت و یکی دیکه داده به من
    اره حالتو یکی دیگه داده به من
    آره حال تو رو احوال تو رو
    خبر حالتو یکی دیگه داده به من
    احوالت و یکی دیکه داده به من
    اره حالتو یکی دیگه داده به من
    آره حال تو رو احوال تو رو
    ♫♫♫♫♫♫
    من ازت یه چیز میخوام فقط بگو آره به من
    بگو که عاشقمی به قلب بیچاره ی من
    تو نباشی نمیشه دیگه نفس نمیکشم
    تا بدونم که دلت چه احساسی داره به من
    خبر حالتو یکی دیگه داده به من
    احوالت و یکی دیکه داده به من
    اره حالتو یکی دیگه داده به من
    آره حال تو رو احوال تو رو
    خبر حالتو یکی دیگه داده به من
    احوالت و یکی دیکه داده به من
    اره حالتو یکی دیگه داده به من
    آره حال تو رو احوال تو رو

    ——————————————-

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید