دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام دوست دارمه+ متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت:
  • بازدید: 58
  • دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام دوست دارمه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه و آهنگ : محسن یاحقی )

    دانلود آهنگ محسن یاحقی به نام دوست دارمه

    ———————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Mohsen Yahaghi – Dooset Darame

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Mohsen Yahaghi – Dooset Darame

    ———————————-

    متن آهنگ محسن یاحقی به نام دوست دارمه

     ♫♫♫

    این صدای قلبمه که می تپه هر نفس به خاطر تو
    از تو دارم حس خوب عاشقی خوشیای زندگیمو
    همه فکر من تو این روز و شبا وقتی که تنها میمونم با خودم
    اینه که بتونم هر جوری که هست به تو ثابت کنم عاشقت شدم

    دوست دارمه رو لبام میخونی توی چشام
    دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام
    دوست دارمه رو لبام میخونی توی چشام
    دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام

    آره آره عاشق شدم و بس
    تو دیگه برای من شدی نفس
    با تو تنهاییمو از یاد بُردم
    حتی یه لحظه نباشی مُردم

    دوست دارمه رو لبام میخونی توی چشام
    دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام

    ——————————–

     

     

     

     

    منبع :http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید