دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام بارون+ متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 ساعت:
  • بازدید: 79
  • دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام بارون با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه و آهنگ : بابک مافی ، میکس و مستر : راشا تقی پور )

    دانلود آهنگ بابک مافی به نام بارون

    —————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Babak Mafi Baroon

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Babak Mafi Baroon

    ————————————–

    متن آهنگ بابک مافی به نام بارون

     ♫♫♫

    گفتنی هام کم نیست اگه تو برگردی
    گفتنی هام به تو تویی که نامردی
    نمیدونی که چیکار کرد نگاهت با من
    میدونستم که یه روزی تو میمونی یا من

    بارون ، ببار و اشک چشمام
    تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
    بارون ، ببار و اشک چشمام
    تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام

     ♫♫♫

    گریه کردم زیر بارون..

    هم منو دوست داری هم بهم میخندی
    هم یه وقتایی چشاتو روی من میبندی
    هم عذابم میدی ، هم نگاهت زیباست
    هم حواست پرته هم حواست اینجاست

    بارون ، ببار و اشک چشمام
    تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
    بارون ، ببار و اشک چشمام
    تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام

    گریه کردم زیر بارون..

    ———————————-

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید