آهنگ جدید علی لهراسبی با نام من به تو حق میدم

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 04 اردیبهشت 1394 ساعت:
  • بازدید: 176
  • دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام من به تو حق میدم و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : مهرزاد امیر خانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی )

    دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام من به تو حق میدم

    ———————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Ali Lohrasbi – Man Be To Hagh Midam

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Ali Lohrasbi – Man Be To Hagh Midam

    ——————————————–

    متن آهنگ علی لهراسبی به نام من به تو حق میدم

    من به تو حق میدم از من دلخوری
    من به تو حق میدم اینجوری بری
    امشبو پیشم بمون طاقت بیار
    زیر این بارون که سرما میخوری
    از تمامه آدمای روزگار
    من پناه آورده بودم سمت تو
    من تورو از دست دادم عشق من
    جا نداره واسه ی من قلب تو

    دله تو زدمو دل بُریدی از من
    اشکامو دیدی دست کشیدی از من
    این آخرین حرفه منو قانع کن
    غیر از علاقه تو چی دیدی از من
    نمیشه بری من حرف دارم آروم باش
    مسئولی پیش اونکه بودی دنیاش
    اونکه نمیخواد زیر بارون باشی
    بارون گرفته تو هوای چشماش

    حق داری ترکم کنی اما بمون
    تو نباید توی این ساعت بری
    من زیادی عاشقت بودم همین
    شد دلیل اینکه تو راحت بری
    دل سپردم تا بمونی پیش من
    واسه هرچی غیر من دل دل زدی
    مشکلت من بودم انگار عشق من
    یک تنه تو قلب این مشکل زدی

    دله تو زدمو دل بُریدی از من
    اشکامو دیدی دست کشیدی از من
    این آخرین حرفه منو قانع کن
    غیر از علاقه تو چی دیدی از من
    نمیشه بری من حرف دارم آروم باش
    مسئولی پیش اونکه بودی دنیاش
    اونکه نمیخواد زیر بارون باشی
    بارون گرفته تو هوای چشماش

    ——————————————–

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید