دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تفاوت + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 25 فروردین 1394 ساعت:
  • بازدید: 200
  • دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تفاوت

    دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تفاوت با بالاترین کیفیت
    ترانه سرا : مریم ذاکری ، آهنگساز و تنظیم کننده : رامین بی باک ، میکس و مستر : سیاوش صدری

     

    دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تفاوت

    دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تفاوت

     

    متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام بی تفاوت :

    هوای تو چقدر سرده ببین دستامو یخ کرده
    تو بی تفاوتی این واسم نهایت درده
    رو من چشماتو میبندی من از این غصه میمیرم
    تا این حد رفتی از دستم که دارم از دلت میرم

    تو یخبندون ِ احساست تموم قلب من یخ زد
    تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد

    تو یخبندون ِ احساست هنوزم دل به تو دادم
    با اینکه اینو میدونم که از چشم تو افتادم..

    تو یخبندون ِ احساست تموم قلب من یخ زد
    تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد

     

     

     

     

     

     

    منبع : http://pop-music.ir

     

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید