دانلود آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت:
  • بازدید: 55
  • دانلود آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده

    دانلود آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده با بالاترین کیفیت

     

    دانلود با کیفیت 320 - 9.50 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 9.50 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده

    دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده

    متن آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده :

    نشد تا ابد از سَرِ تشنگی
    به دریای چشمات سرازیر شم
    نشد پای دیوونگیم جون بدم
    جوونی کنم پای تو پیر شم
    نشد ماه تنهایی من بشی
    تا این خونه از تیرگی دور شه
    بتابی به این خونه ی سوت و کور
    تا این شب زده معبد نور شهب
    ه بارون پاییز به برف زمستون
    به زولفای لیلی به چشمای مجنون
    به عشقی که تیشش غم ِ ریسمونه
    میترسم دلم بی تو تنها بمونه
    میترسم دلم بی تو تنها بمونه..

    ♫♫♫♫♫♫

    تو چشمای تو عشقمو ساختم
    نشد عشق چشماتو یادم بده
    یه حسی تو چشمای تو بود که
    میخواست زندگی یاد آدم بده
    یه حسی تو چشمای تو بود که
    میخواست زندگی یاد آدم بده
    به بارون پاییز به برف زمستون
    به زولفای لیلی به چشمای مجنون
    به عشقی که تیشش غم ِ ریسمونه
    میترسم دلم بی تو تنها بمونه
    میترسم دلم بی تو تنها بمونه

     

     

     

     

     

    منبع : http://pop-music.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید