جدیدترین آهنگ مرتضی سرمدی با نام اسیر

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 06 فروردین 1394 ساعت:
  • بازدید: 149
  • دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام اسیر با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( میکس ، آهنگ و تنظیم : مرتضی سرمدی )

    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی به نام اسیر

    ——————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Morteza Sarmadi – Asir

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Morteza Sarmadi – Asir

    —————————————

     

     

     

    متن آهنگ مرتضی سرمدی به نام اسیر

     ♫♫♫

    نمیچینم گلی که خار داره دلبر
    نگیرم دختری که یار داره دلبر
    نمیچینم گلی مانند شب بو دلبر
    که شبنم بوی زلف یار داره دلبر
    سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
    ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
    سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
    ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم

     ♫♫♫

    دل دیوانه ام امشب همینه دلبر
    به روی سینه ام دل آتشینه دلبر
    رفیق و آشنا از ما گریزون دلبر
    خدایا سرنوشت ما همینه دلبر

    سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
    ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
    سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
    ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم

     ♫♫♫

    نمیچینم گلی که خار داره دلبر
    نگیرم دختری که یار داره دلبر
    نمیچینم گلی مانند شب بو دلبر
    که شبنم بوی زلف یار داره دلبر
    سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
    ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
    سیارمو میگردم کسی نمیدونه دردم
    ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم

    ————————————-

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید