دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار به نام یه چیزی بگو + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 04 فروردین 1394 ساعت:
  • بازدید: 47
  • دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار به نام یه چیزی بگو با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : داوود کریمی ، آهنگ : وحید حاج تبار ، تنظیم : پیام قربانی )

    دانلود آهنگ وحید حاجی تبار به نام یه چیزی بگو

    ———————————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Vahid Hajitabar – Ye Chizi Bego

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Vahid Hajitabar – Ye Chizi Bego

    ——————————————–

     

    متن آهنگ یه چیزی بگو وحید حاجی تبار

     

     

     

    چقد بیقرارم یه چیزی بگو چقد بغض دارم یه چیزی بگو
    چقد زخم داری بمیرم برات چقد حرف دارم یه چیزی بگو
    کجایه جهانو بگردم پیه ت کجایه زمینی نشونت چیه
    چجوری شکستی که بعد یه عمر هنوز از غمت آسمون ابریه
    چجوری شکستی که اشکایه ما واسه زخمهای تو مرهم نشد
    کجا پر کشیدی که عطره تو نیست که دلواپسیم ذره ای کم نشد
    چجوری شکستی که اشکایه ما
    واسه زخمهای تو مرهم نشد
    کجا پر کشیدی که عطره تو نیست
    که دلواپسیم ذره ای کم نشد
    چقد بیقرارم یه چیزی بگو
    چقد بغض دارم یه چیزی بگو
    چقد زخم داری بمیرم برات
    چقد حرف دارم یه چیزی بگو
    یه چیزی بگو , یه چیزی بگو , یه چیزی بگو , یه چیزی بگو
    تکست آهنگ یه چیزی بگو وحید حاجی تبار
    چقد بیقرارم یه چیزی بگو چقد بغض دارم یه چیزی بگو
    چقد زخم داری بمیرم برات چقد حرف دارم یه چیزی بگو
    کجایه جهانو بگردم پیه ت کجایه زمینی نشونت چیه
    چجوری شکستی که بعد یه عمر هنوز از غمت آسمون ابریه
    چجوری شکستی که اشکایه ما واسه زخمهای تو مرهم نشد
    کجا پر کشیدی که عطره تو نیست که دلواپسیم ذره ای کم نشد
    چجوری شکستی که اشکایه ما
    واسه زخمهای تو مرهم نشد
    کجا پر کشیدی که عطره تو نیست
    که دلواپسیم ذره ای کم نشد
    چقد بیقرارم یه چیزی بگو
    چقد بغض دارم یه چیزی بگو
    چقد زخم داری بمیرم برات
    چقد حرف دارم یه چیزی بگو
    یه چیزی بگو , یه چیزی بگو , یه چیزی بگو , یه چیزی بگو

     

     

     

     

     

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید