دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام گمت کردم + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 03 فروردین 1394 ساعت:
  • بازدید: 106
  • دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام گمت کردم با دو کیفیت

    ( ترانه : مهدی ایوبی ، آهنگ و تنظیم : شادمهر عقیلی )

    دانلود آهنگ شادمهر عقیلی به نام گمت کردم

    ———————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Shadmehr Aghili – Gomet Kardam

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Shadmehr Aghili – Gomet Kardam

    ——————————————–

     

     

    متن و شعر آهنگ گمت کردم شادمهر عقیلی
    کجایه لحظه هامی تو که هر جارو بگی گشتم
    به جایه زندگی کردن پیه دیوونگی گشتم , پیه دیوونگی گشتم

    نگو دل کندن آسونه که من اصا نمیتونم
    اگه حالمرو میپپرسی جوابش رو نمیدونم , جوابش رو نمیدونم

    کجایه زندگیمی تو که من میگردمو نیستی
    یه روزی مطمئن بودم پایه حرفات وایمیستی پایه حرفات وایمیستی

    تو هرجارو بگی گشتم که شاید باز پیدا شی
    به عشقت زنده موندم کاش هنوزم عاشقم باشی
    هنوزم عاشقم باشی , هنوزم عاشقم باشی

    تکست آهنگ گمت کردم شادمهر عقیلی

    من از وقتی گمت کردم شبو روزم زمستونه
    هوایه هر جا صاف باشه هوایه خونه بارونه , هوایه خونه بارونه

    من از وقتی گمت کردم تمام رویاهام گم شد
    تو چی میدونی از اونی که قصه اش حرفه مردم شد , که قصه اش حرفه مردم شد

    کجایه زندگیمی تو که من میگردمو نیستی
    یه روزی مطمئن بودم پایه حرفات وایمیستی پایه حرفات وایمیستی

    تو هرجارو بگی گشتم که شاید باز پیدا شی
    به عشقت زنده موندم کاش هنوزم عاشقم باشی
    هنوزم عاشقم باشی , هنوزم عاشقم باشی

    **

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید