دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام این بهار + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 29 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 68
  • دانلود آهنگ جدید علی ارشدی به نام این بهار با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : نیلوفر حسینی خواه ، آهنگ و تنظیم : حمید احدی ، میکس و مستر : داریوش شهبازی )

    دانلود آهنگ علی ارشدی به نام این بهار

    ————————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Ali Arshadi – In Bahar

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Ali Arshadi – In Bahar

    ——————————————–

    متن آهنگ علی ارشدی به نام این بهار

     ♫♫♫

    روزای خوبی توی راهه
    این حالو خیلی دوست دارم
    چی بهتر از اینکه امسال
    من با تو شروع میشه بهارم
    هر روز من پیش تو عیده
    من با تو خوشبختم همیشه
    تقویم امسال منو تو
    زیباتر از هر سال میشه
    زیباتر از هر سال میشه

    من با تو هر روز خدارو این روزگارو حس ِ موندگارو
    دوست دارم
    این هفت سینو این بهارو این لحظه هارو این حال و هوارو
    دوست دارم

     ♫♫♫

    سال جدیدو با تو میخوام
    آرامش تو آرزومه
    میبینمت اینجا کنارم
    تو آیینه ای که روبرومه
    هر روز من پیش تو عیده
    من با تو خوشبختم همیشه
    تقویم امسال منو تو
    زیباتر از هر سال میشه

    من با تو هر روز خدارو این روزگارو حس ِ موندگارو
    دوست دارم
    این هفت سینو این بهارو این لحظه هارو این حال و هوارو
    دوست دارم

    ——————————————

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید