دانلود آهنگ جدید سمیر زند به نام یه نگاه + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 29 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 51
  • دانلود آهنگ جدید سمیر زند به نام یه نگاه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : سمیر زند ، تنظیم :  علی منصوری )

    دانلود آهنگ سمیر زند به نام یه نگاه

    ——————————————-

     

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Samir Zand – Ye Negah

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Samir Zand – Ye Negah

    —————————————-

    متن آهنگ سمیر زند به نام یه نگاه

    ♫♫♫

    یه حس یه نگاه

    یه آه یه حس یه نگاه
    یه حس یه نگاه
    یکم آرامشو نوازشو یه صورت ماه
    یه حس یه نگاه

    میمیرم ، اگه دستاتو نگیرمو
    میرم ، از خدا دلگیرمو
    بازم دیوونه میشم دوباره
    ازش میخوام تورو بیاره

    میمیرم ، اگه دستاتو نگیرمو
    میرم ، از خدا دلگیرمو
    بازم دیوونه میشم دوباره
    ازش میخوام تورو بیاره

    ♫♫♫

    یه قلب یادگاری روی شیشه
    واسه تو عشق من واسه من هیشکی تو نمیشه
    کسی حالمو نمیدونه
    چی میشه حس من همیشه تو دلم میمونه

    میمیرم..

    ♫♫♫

    میمیرم ، اگه دستاتو نگیرمو
    میرم ، از خدا دلگیرمو
    بازم دیوونه میشم دوباره
    ازش میخوام تورو بیاره

    میمیرم ، اگه دستاتو نگیرمو
    میرم ، از خدا دلگیرمو
    بازم دیوونه میشم دوباره
    ازش میخوام تورو بیاره

    تا وقتی که نخوای بمونی
    نمیخوام حسمو بدونی
    بیا دستمو رو کن با چشمات
    اینو خب میدونم میتونی

    میخوام تنهای تنها با تو
    بیام هر جا بری باهاتو
    نفس به نفس سایه به سایه
    دوست دارم دوست دارماتو

    ————————————–

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید