دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دلم نیومد + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 29 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 48
  • دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دلم نیومد با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه و آهنگ : حسین صباحی ، تنظیم : حمید احدی )

    دانلود آهنگ ندیم به نام دلم نیومد

    —————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Nadim – Delam Nayoomad

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Nadim – Delam Nayoomad

    ————————————

    متن آهنگ ندیم به نام دلم نیومد

    ♫♫♫

    دلم نیومد از تو دوری کنم
    دلم نیومد گفتم صبوری کنم
    گفتم نباشم شاید دلت بشکنه
    قلب این عاشق به عشق تو میزنه

    من ترسم از اینه بره عاشق بشه
    آخه میترسم که باز دوباره تنها بشه
    به دل من میوفته اگه دلش بگیره
    هل میشم اینبار دلم واسش میمیره

    دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
    دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
    دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم
    دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
    دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
    دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم

    ♫♫♫

    من ترسم از اینه بره عاشق بشه
    آخه میترسم که باز دوباره تنها بشه
    به دل من میوفته اگه دلش بگیره
    هل میشم اینبار دلم واسش میمیره

    دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
    دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
    دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم
    دیوونه من.. دلم نیومد تورو تنها بذارم
    دیوونه من.. دلم نیومد عشقتو جا بذارم
    دیوونه من.. دلم نیومد رو دلت پا بذارم

    ———————————-

     

     

     

     

     

    منبع :http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید