دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام چه ساده +متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 28 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 52
  • دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام چه ساده با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه و آهنگ : حامد پهلان ، تنظیم : سعید ساشا ، میکس و مستر : محمد کلهر )

    دانلود آهنگ شهاب بخارایی به نام چه ساده

    ————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Shahab Bokharaei – Che Sade

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Shahab Bokharaei – Che Sade

    ————————————

    متن آهنگ شهاب بخارایی به نام چه ساده

    ♫♫♫

    آخ چه راحت وای چه ساده
    دلم دل به تو داده
    آخه هر جا که هستی اومده پای پیاده
    این دلم چه ریزه ریزه داره به پات میریزه
    آخ برم قربون چشمات که برام خیلی عزیزه

    منی که هستم هلاکت
    میشم من عشق پاکت
    منی که هستم هلاکت
    میشم من عشق پاکت
    آخه لب تر کنی میمیره
    عاشق اون نگاهت
    آخه لب تر کنی میمیره
    عاشق اون نگاهت

    ♫♫♫

    آخ چه راحت وای چه ساده
    دلم دل به تو داده
    آخه هر جا که هستی اومده پای پیاده
    این دلم چه ریزه ریزه داره به پات میریزه
    آخ برم قربون چشمات که برام خیلی عزیزه

    منی که هستم هلاکت
    میشم من عشق پاکت
    منی که هستم هلاکت
    میشم من عشق پاکت
    آخه لب تر کنی میمیره
    عاشق ِ اون نگاهت
    آخه لب تر کنی میمیره
    عاشق ِ اون نگاهت

    ———————————

     

     

     

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید