دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ستاره + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 61
  • دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ستاره با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : امید علیجانی ، آهنگ : سامان جلیلی ، تنظیم : حامد برادران )

    دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام ستاره

    —————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Saman Jalili – Setareh

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Saman Jalili – Setareh

    ————————————–

     

    متن آهنگ سامان جلیلی به نام ستاره

     ♫♫♫

    نگو دلت با من نیست ، نگو از جنسه سنگه
    بگو چشمات سر چی ، داره با من می‌جنگه
    این از بختِ منه که ، همیشه پای این عشق
    یـه جا بایـد بِـلنگـه
    نگو بهم محاله ، تورور بدست آوردن
    منو میبری با این ، حرفا  تا مرز مردن
    اشکام از دوریِ تو ، ریختن ندیدی از من
    چه آبرویی بردن

    عاشقتم.. میدونی ، میتونی ، بمونی کنارمو
    بگیری ، غمِ تو ، از روزگارمو
    تا ابد ،  جونمو ،  پای تو میزارمو
    دیوونتم.. امشب ، میگم، من با تو رازمو
    دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو
    بمونی ، میگیری ، غمو از این سازمو

     ♫♫♫

    تو با این همه آزار آخه کجا رسیدی؟
    منو تو چشم مردم به رسوایی کشیدی
    بگو تهش چی میشه ؟
    من راضیم حتی ، به هر خوابی که دیدی
    همین حالی که دارم ، تو چشمای تو هم هست
    موندن سر حرفت ، منو میبره از دست
    نشد این اعترافو ، ازت پنهون کنم که
    چشات مثلِ ستار ست..

    عاشقتم.. میدونی ، میتونی ، بمونی کنارمو
    بگیری ، غمِ تو ، از روزگارمو
    تا ابد ،  جونمو ،  پای تو میزارمو
    دیوونتم.. امشب ، میگم، من با تو رازمو
    دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو
    بمونی ، میگیری ، غمو از این سازمو

     ♫♫♫

    ————————————-

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید