دانلود آهنگ جدید جمشید به نام به ظاهر همه چی خوبه + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 101
  • دانلود آهنگ جدید جمشید به نام به ظاهر همه چی خوبه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    دانلود آهنگ جمشید به نام به ظاهر همه چی خوبه

    —————————————-

    دانلود آهنگ با دو کیفیت ۳۲۰

    Jamshid – Be Zaher Hame Chi Khoobe

    دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸

    Jamshid – Be Zaher Hame Chi Khoobe

    ——————————————-

     

    متن آهنگ جمشید به نام به ظاهر همه چی خوبه

     ♫♫♫

    به ظاهر همه چی خوبه به ظاهر خوبمو شادم
    ولی تو دلم آشوبه از اینکه دل به تو دادم
    حقیقت داره این قصه منم مثل تو بیتابم
    منم شبا از این تقدیر با آرامش نمیخوابم

    شده سهمه من از دنیا تب تُنده پریشونی
    نگو خوشحال و خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
    شده سهمه من از دنیا تب تُنده پریشونی
    نگو خوشحال و خوشبختی تو حالم رو نمیدونی

     ♫♫♫

    شاید نشون نده چهرم چیزی که تویه قلبم هست
    جهانم بی الف شد رفت از اون روز که به تو دل بست
    به ظاهر خوبم اما نه همه چی که به ظاهر نیست
    یه بن بست مقصده خوبی برای یه مسافر نیست

    شده سهم من از دنیا تب تُنده پریشونی
    نگو خوشحال و خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
    شده سهم من از دنیا تب تُنده پریشونی
    نگو خوشحال و خوشبختی تو حالم رو نمیدونی
    شده سهم من از دنیا تب تُنده پریشونی
    نگو خوشحال و خوشبختی تو حالم رو نمیدونی

    —————————————–

     

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir/

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید