دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی و حسین زهره وند به نام مرحم + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 26 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 59
  • دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی و حسین زهره وند به نام مرحم با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( شعر و ملودی : حسین زهره وند ، تنظیم ، میکس و مستر : بنیامین ولی نژاد )

    دانلود آهنگ مصطفی فتاحی و حسین زهره وند به نام مرحم

    —————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Hossein Zohrevand – Marham (Ft Mostafa Fattah)

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Hossein Zohrevand – Marham (Ft Mostafa Fattah)

    ————————————–

    متن آهنگ مصطفی فتاحی و حسین زهره وند به نام مرحم

    کجایی عزیزم کجایی ببینی که دنیا بدون تو رنگی نداره
    تو که اینجا نیستی بدون که این عاشق دیگه لحظه های قشنگی نداره
    دیگه نیستی مرحم بذاری رو دردم
    من این کوچه هارو بی تو دوره کردم
    همه با اشاره میگن که بیچاره
    دیوونه شده و کسیو نداره
    یه عمر ه که اینجا شده غصه کارم
    منی که به جز تو کسیو ندارم
    صبورم قبوله ولی آخه تا کی
    باید مثل ابر بهاری ببارم
    باید مثل ابر بهاری ببارم

    ♪♪♪♪♪♪♪♪

    چه رنجی کشیدم چه دردی رو دیدم میگن که صبورم ولی بد بریدم
    دلم خیلی خونه خدا خوب میدونه من از دست این زندگی چی کشیدم
    دیگه نیستی مرحم بذاری رو دردم
    من این کوچه هارو بی تو دوره کردم
    همه با اشاره میگن که بیچاره
    دیوونه شده و کسیو نداره
    یه عمر ه که اینجا شده غصه کارم
    منی که به جز تو کسیو ندارم
    صبورم قبوله ولی آخه تا کی
    باید مثل ابر بهاری ببارم
    باید مثل ابر بهاری ببارم

    ————————————-

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید