دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نا امیدم می کنی + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 65
  • دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نا امیدم می کنی با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه ، آهنگ و تنظیم : محسن یگانه ، میکس و مستر : آرش پاکزاد )

    دانلود آهنگ محسن یگانه به نام نا امیدم می کنی

    ——————————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Mohsen Yeganeh – Na Omidam Mikoni

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Mohsen Yeganeh – Na Omidam Mikoni

    ——————————————-

    متن آهنگ محسن یگانه به نام نا امیدم می کنی

    دیگه شوقی واسه دیدنم نداری
    منی که زندگیمو پای تو باختم
    هیچی نگفتمو تنها نشستمو
    پای تو سوختمو سوختمو ساختم
    ساکتمو حرفام بغض میشه تو سینم
    میرم یه گوشه ای تنهایی میشینم
    ظاهرم خوبه ولی حالم اصلاَ خوش نیست
    روبرومی اما خوابت رو میبینم..

    نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه
    وقتی رهام میکنی به حال خودم
    بی تفاوت رد میشی و میپرسم
    اصلاً چی شد عاشقت شدم
    نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه
    وقتی رهام میکنی به حال خودم
    بی تفاوت رد میشی و میپرسم
    اصلاً چی شد عاشقت شدم

    چجوری چند وقته حرفات این رنگی شد
    از بودنت تو دنیام چی بوده سهمم
    دیگه باورکردن حرفات آسون نیست
    دیگه زبون چشماتو نمیفهمم

    چشمات ازم رد میشه نمیبینه
    انگار نیستم همه ی روزام اینه
    خیلی وقته حالمو نمیدونی
    انگار هستم که منو برنجونی

    نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه
    وقتی رهام میکنی به حال خودم
    بی تفاوت رد میشی و میپرسم
    اصلاً چی شد عاشقت شدم
    نا اُمیدم میکنی از هرچی عشقه
    وقتی رهام میکنی به حال خودم
    بی تفاوت رد میشی و میپرسم
    اصلاً چی شد عاشقت شدم

    —————————————–

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید