دانلود آهنگ جدید سمیر زند به نام من بی تو + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 91
  • دانلود آهنگ جدید سمیر زند به نام من بی تو با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( آهنگ: علی منصوری ، سمیر زند ، ترانه : فرید احمدی ، تنظیم : علی منصوری ) 

    دانلود آهنگ سمیر زند به نام من بی تو

    —————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Samir Zand – Man Bi To

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Samir Zand – Man Bi To

    ————————————-

    متن آهنگ سمیر زند به نام من بی تو

    من برای تو به دنیا اومدم
    واسه چشمای تواینجا اومدم
    تو برای من به دنیا اومدی
    برای عشق من اینجا اومدی
    من بی تو زنده نمیمونم
    بی من تو زنده نمیمونی
    ما جونمون بهم بستس
    خوب میدونم که میدونی

    من بی تو زنده نمیمونم
    بی من تو زنده نمیمونی
    ما جونمون بهم بستس
    خوب میدونم که میدونی

    ♪♪♪♪♪♪♪♪♪

    من با تو شکل خودم میشی
    با من تو شکله خودت میشی
    با عشق تو من آتیشم
    با عشق من تو آتیشی
    با من تو شکل خودت میشی
    من با تو شکل خودت میشیم
    با عشق من تو آتیشی
    با عشق تو من آتیشم

    من بی تو زنده نمیمونم
    بی من تو زنده نمیمونی
    ما جونمون بهم بستس
    خوب میدونم که میدونی

    من بی تو زنده نمیمونم
    بی من تو زنده نمیمونی
    ما جونمون بهم بستس
    خوب میدونم که میدونی

    تو آیینه ای که رو به روی منی
    من آیینه ای که روبه روی توام
    تو مثل گلی که مات نگاه منو
    منم که غرق رنگ و بوی توام
    منم که غرق رنگ و بوی توام

    ———————————–

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید