دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام دل تنگم + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 211
  • دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام دل تنگم با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه و آهنگ : مجید احمدی ، تنظیم : حمید احدی ، میکس و مستر : داریوش شهبازی )

    دانلود آهنگ ناصر صدر به نام دل تنگم

    ——————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Naser Sadr – Deltangam

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Naser Sadr – Deltangam

    —————————————-

    متن آهنگ ناصر صدر به نام دل تنگم

    چن روزه نیستیو هوای خونمون
    ساکتو خالیه میباره آسمون
    چند روزه خیره ام به قاب عکسه تو
    خسته و دلخورم درست برعکس تو
    چند روزه میگذره که چشم به راهمو
    هیشکی حس نکرد غم نگاهمو
    دنیام رفته وپمن چیزی ندارمو
    حتی شب ازم گرفت ستارمو

    دلتنگم هنوز تو این شبای سرد
    حتی عشقتو بهم وفا نکرد
    از گریه پرم شدم یه کوه درد
    نمیدونی چه تلخه گریه های مرد
    رفتی و جای تو تو خونه خالیه
    نیستی حس کنی دلم چه حالیه
    بی تو تموم شهر غریبه کوچه ها
    بیا و این همه با دلم بد نباش

    ♪♪♪♪♪♪♪♪♪

    دلم گرفته از تمومم کوچه ها
    دلم گرفته از تموم آدما
    پر از خیالتم بریدم از خودم
    چه زود تو رفتیو ازت جدا شدم
    اونی که با تو بود با جونو دل منم
    بیا کنارمو نذار که بشکنم
    نذار که بشکنم

    دلتنگم هنوز تو این شبای سرد
    حتی عشقتو بهم وفا نکرد
    از گریه پرم شدم یه کوه درد
    نمیدونی چه تلخه گریه های مرد
    رفتی و جای تو تو خونه خالیه
    نیستی حس کنی دلم چه حالیه
    بی تو تموم شهر غریبه کوچه ها
    بیا و این همه با دلم بد نباش

    ————————————–

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید