دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی به نام عشق منی + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 98
  • دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی به نام عشق منی با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : علی پرمهر ، تنظیم و میکس : مسعود مفیدی )

    دانلود آهنگ زکی شمس آبادی به نام عشق منی

    ——————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Zaki Shams Abadi – Eshghe Mani

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Zaki Shams Abadi – Eshghe Mani

    ——————————————–

     

     

    متن و شعر آهنگ عشق منی زکی شمس آبادی
    به فلبه دیوونه ی من خوش اومدی عاشقتم با همه خوبیو بدی
    روزایی که لازمه مهربون میشی تو نقطه ی ضعفه منو خوب بلدی
    تو زندگیم مثله تو زیبا ندیدم مثله تو همنفس من هیجا ندیدم
    تویه نگات چی داری هیچوقت خودمو اینجوری غرق موج دریا ندیدم
    عاشقتم این رو اون رو میکنی تو با چشات آدمو جادو میکنی
    عشقه منیو عمر منیو جونه منی دوست دارم تویه رگو خونه منی
    عشقه منیو عمر منیو جونه منی
    دوست دارم تویه رگو خونه منی

    به قلبم گفتم خودشه تورو دیدم به خاطر تو از همه دل بریدم
    نذار که آرزو به دل شم عزیزم نذار که ناامید شه تنها امیدم
    به جز تو هیچکی تو دلم جا نمیشه تو باشی قلبه خسته تنها نمیشه
    وقتی تو خنده میکنی زنده میشم دلم با هیچی جز نگات وا نمیشه
    عشقه منیو عمر منیو جونه منی
    دوست دارم تویه رگو خونه منی
    عشقه منیو عمر منیو جونه منی دوست دارم تویه رگو خونه منی
    به قلبم گفتم خودشه تورو دیدم
    به خاطر تو از همه دل بریدم
    نذار که آرزو به دل شم عزیزم
    نذار که ناامید شه تنها امیدم
    به جز تو هیچکی تو دلم جا نمیشه
    تو باشی قلبه خسته تنها نمیشه
    وقتی تو خنده میکنی زنده میشم
    دلم با هیچی جز نگات وا نمیشه
    عشقه منیو عمر منیو جونه منی
    دوست دارم تویه رگو خونه منی
    عشقه منیو عمر منیو جونه منی
    دوست دارم تویه رگو خونه منی

    **

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید