دانلود آهنگ جدید علی عباسی بنام بیراهه + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 21 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 160
  • دانلود آهنگ جدید علی عباسی بنام بیراهه

    دانلود آهنگ جدید علی عباسی بنام بیراهه با بالاترین کیفیت
    ترانه و آهنگ: علی عباسی ، تنظیم: مصطفی مومنی

    دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید علی عباسی بنام بیراهه

    دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید علی عباسی بنام بیراهه

    متن آهنگ جدید علی عباسی بنام بیراهه :

    واسه من این اوله راهه
    واسه تو این آخر جادست
    آخر این جاده بیراه ست میدونم
    میدونم که دل ندادی تو
    میدونم که دل بریدی تو
    بغض قلبم رو ندیدی تو
    میدونم
    حال دلم خرابه و
    دنیا برام سرابه و
    دلم میخواد گریه کنم
    درد دلم زیاده و
    بغضم داره میگذره که
    زمونه آتیشم زده
    ترو خدا کاری بکن
    آی خدا من حالم بده

    ♫♫♫♫♫♫

    هرکجا سر میکشم تورو میبینم
    من که به عشق تو هر لحظه میمیرم
    این دل کم طاقتم گریش میگیره
    تو رو دست تو دست کسی ببینه
    حال دلم خرابه و
    دنیا سرم سرابه و
    دلم میخواد گریه کنم
    درد دلم زیاده و
    بغضم داره میگذره که
    زمونه آتیشم زده
    ترو خدا کاری بکن
    آی خدا من حالم بده

     

     

     

     

     

     

    منبع : http://pop-music.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید