دانلود آهنگ جدید حسین زینالی به نام دل ندارم + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 21 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 158
  • دانلود آهنگ جدید حسین زینالی به نام دل ندارم با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( آهنگ : حسین زینالی ، ترانه : مجتبی فتاحی و حسین زینالی )

    دانلود آهنگ حسین زینالی به نام دل ندارم

    ———————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Hossein Zeynali – Del Nadarm

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Hossein Zeynali – Del Nadarm

    ———————————-

     

     

    متن آهنگ حسین زینالی به نام دل ندارم

    منو از دنیا جدا کن که میخوام آروم بخوابم
    ناز شستت هر چی داشتم
    خوش بحال کول راهت
    دل ندارم که برنجی
    عاشقت منم عزیزم
    آخه تو یه روزی بودی
    توی زندگیم عزیزم
    دوست دارم،دوست دارم
    هنوز که هنوزه دوست دارم
    ماله منی تو رو دارم
    دوست دارم،دوست دارم
    نمیخوام تنهات بذارم
    دوست ندارم که بنالم
    تو واسم عزیز ترینی،تو واسم عزیز ترینی
    دل ندارم که برنجی
    عاشقت منم عزیزم
    آخه تو یه روزی بودی
    توی زندگیم عزیزم
    دوست دارم،دوست دارم
    هنوز که هنوزه دوست دارم
    ماله منی تو رو دارم
    دوست دارم،دوست دارم

    ———————————–

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید