دانلود آهنگ جدید اشکان ملک زاده نام نیمه گمشده + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 41
  • دانلود آهنگ جدید اشکان ملک زاده نام نیمه گمشده

    دانلود آهنگ جدید اشکان ملک زاده بنام نیمه گمشده با بالاترین کیفیت
    ترانه و ملودی : اشکان ملک زاده ، تنظیم : اشکان ملک زاده ، میکس و مستر : رضا پور رضوی ، گیتار : فیروز ویسانلو

     

    دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید اشکان ملک زاده نام نیمه گمشده

    دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید اشکان ملک زاده نام نیمه گمشده

    متن آهنگ جدید اشکان ملک زاده نام نیمه گمشده :

    نشستیو از دور نگاه میکنی تو دیدت فقط این غروره منه

    نمیدونی چند بار منه لعنتی شکستم برای غروره همه

    نشستیو از دور نگاه میکنی نمیدونی قلبم پره ماتمه

    نمیتونی حتی بفهمی چرا یه آدم باید این همه بشکنه

    یک عمر گشتم پی یک نفر یه نیمه همون نیمه ی گمشده

    یکی که بیادو بمونه نره آخه ترک کردن برات سخت تره

    منه ساده دنبال یه هم نفس دلم رو گذاشتم واسه معامله

    یه حراجیه واقعی از دلم اگه سنگ باشی دلت میکشنه

    میخواستم که عاشق شم اما نمیشد

    میخواستم یکی باشه با من نمیشد

    نمیشد یکم باشه خوش این دل من

    نمیشه یکی باشه عاشق تر از من نمیشه

    ♫♫♫♫♫♫

    یه روزی شدم عاشقه یک نفر که میگفت هم نیمه ی گمشدست

    همه جونو عمرم رو دادم بهش او هم شد همه جونو عمرو نفس

    اونم قلبو احساسمو کشتو برد به جایی که تاریکو سردرگمه

    میرفتو منو با خودش میکشوند به جایی رسیدم که دنیام غمه

    میخواستم که عاشق شم اما نمیشد

    میخواستم یکی باشه با من نمیشد

    نمیشد یکم باشه خوش این دل من

    نمیشه یکی باشه عاشق تر از من نمیشه

    نشستیو از دور نگاه میکنی

     

     

     

     

     

    منبع : http://pop-music.ir

     

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید