دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام بارون + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 43
  • دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام بارون با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه و آهنگ : احسان غیبی ، تنظیم : علی ضیا )

    دانلود آهنگ احسان غیبی به نام بارون

    ————————————–

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Ehsan Gheibi – Baroon

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Ehsan Gheibi – Baroon

    ————————————-

    متن آهنگ احسان غیبی به نام بارون

    ♫♫♫

    خوشحالم که حالت خوبه و آرومی
    چه زود یکی دیگه اومده به جای من
    تو خوب میدونی چیکار کردی با من که
    گاهی گریه میکنی زیر بارون به یاد من
    قدم زدن زیر بارون کنار تو
    یه چند سالیه که برای من عادته
    تو با یکی دیگه میری از پیش من
    که اشکای این روزامم از روی حسادته

    بعد از تو و فراموشی دیگه دست از سرم برنمیداره
    از یاد من رفته هرکی که شبیه تو بوده و به تو ربط داره
    تو که فهمیده بودی احساس من نسبت به بقیه خیلی فرق داره
    دلم میکنه قدم بزن آخه بارون قشنگی داره می باره

    ♫♫♫

    بــارون منو یاد تو میندازه
    بگو بعد من کی برات خاطره میسازه

    بــارون منو یاد تو میندازه
    بگو بعد من کی برات خاطره میسازه

    بــارون منو یاد تو میندازه
    بگو بعد من کی برات خاطره میسازه

    بــارون منو یاد تو میندازه
    نیستی اما من دوست دارم بی اندازه

    ——————————

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید