دانلود آهنگ جدید بردیا به نام فیلم درام + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 63
  • دانلود آهنگ جدید بردیا به نام فیلم درام با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : پیمان ربیعی ، موزیک : پوریا ربیعی ، تنظیم : مهران هوشمندیان )

    دانلود آهنگ بردیا به نام فیلم درام

    ——————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Bardia – Drama Film

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Bardia – Drama Film

    ————————————–

     

     

    متن آهنگ فیلم درام از بردیا

     

    وقتی هوا بارونیه از خونه بیرون میزنم حرف دلم رو جایه تو به این خیابون میزنم
    نمیدونم کجای شهر پشت کدوم پنجره ای شاید تو هم شبیه من فکر همین خاطره ای
    اون روزه بارونیو سرد که زیر یک چتر جا شدیم منو تویی وجود نداشت ما بی بهونه ما شدیم
    خاطره های مشترک عکساو یادگاریا شبیه یک فیلم درام میگذره از ذهنایه ما

    هنوز نمیدونم چرا فاصله افتاد بینمون نه تو بهم گفتی برو نه من بهت گفتم بمون
    ولی بدون مثله خودت هر جای این دنیا برم وقتی که بارون میزنه منم میام به خاطرات
    اون روزه بارونیو سرد که زیر یک چتر جا شدیم منو تویی وجود نداشت ما بی بهونه ما شدیم
    خاطره های مشترک عکساو یادگاریا شبیه یک فیلم درام میگذره از ذهنایه ما
    وقتی هوا بارونیه از خونه بیرون میزنم
    حرف دلم رو جایه تو به این خیابون میزنم
    نمیدونم کجای شهر پشت کدوم پنجره ای
    شاید تو هم شبیه من فکر همین خاطره ای
    اون روزه بارونیو سرد که زیر یک چتر جا شدیم
    منو تویی وجود نداشت ما بی بهونه ما شدیم
    خاطره های مشترک عکساو یادگاریا
    شبیه یک فیلم درام میگذره از ذهنایه ما

    **

    دسته بندی : آهنگ جدید,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید