دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 15 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 51
  • دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام تکرار با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه ، آهنگ و تنظیم : ســـامان جلیلی ، میکس و مستر : حامد برادران )

    دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام تکرار

    ————————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Saman Jalili – Tekraar

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Saman Jalili – Tekraar

    ———————————————–

    متن آهنگ سامان جلیلی به نام تکرار

    ♫♫♫

    تکراره.. شبو روزم ریتم تکراره
    رفت عشقم منم همون که بی تو بیماره
    مدام زندگیش رو تکراره

    دله تو سنگ نیست یه دیواره
    می باره ، می باره
    این چشمم هنوزم به عکسات حس داره
    مدام زندگیش رو تکراره

    باور کن نشد که با خودم کنار بیام
    عوض نشد مسیر رویاهام
    به جون عشقمون به جون لحظه هام
    هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز
    دلم دیگه تو تنهایی بسوز
    باید که سر کنی شاید بیاد یه روز

    ♫♫♫

    تکراره، شبو روزم ریتم تکراره
    این زجره، چشایی که بی وقفه بیداره
    نمیخواد که آرومم بذاره
    غم تو کم نیست یه آواره
    آواره ، آواره
    این اشکا که یک نفس می باره بیزاره
    که نیستی و رو ریتم تکراره

    باور کن نشد که با خودم کنار بیام
    عوض نشد مسیر رویاهام
    به جون عشقمون به جون لحظه هام
    هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز
    دلم دیگه تو تنهایی بسوز
    باید که سر کنی شاید بیاد یه روز

    ———————————————-

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید