دانلود آهنگ علی ارشدی به نام بارونای پاییزی + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 100
  • دانلود ریمیکس آهنگ علی ارشدی به نام بارونای پاییزی با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه :مرضیه فرمانی ، آهنگ : حمید احدی ، ریمیکس :شهاب عباسی ، میکس و مستر حامد کریمی )

     

     

     

    انلود آهنگ علی ارشدی به نام بارونای پاییزی

    ————————————————-

    دانلود با کیفیت ۳۲۰

    Ali Arshadi – Baronaye Paiezi

    دانلود با کیفیت ۱۲۸

    Ali Arshadi – Baronaye Paiezi

    ————————————————

    متن آهنگ علی ارشدی به نام بارونای پاییزی

    این روزا که تو کنارم نیستی این روزا که من واست دلواپسم
    این تویی که بیقرارم نیستی
    نیستی و فکر ِ و خیال ِ تو داره شب و روزام و به آتیش میکشه
    عطر ِ تو که تویه خونه میپیچه
    پای ِ خاطراتم و پیش میکشه

    به دیوونه ها شباهت دارم که فقط تورو میبینم روبروم
    اینکه یه روزی بگیری دستم و
    شده این روزا تموم ِ آرزوم
    نمیشه از همه ی ِ خاطره.هات بگذرم ساده فراموش کنم
    تو خیال ِ من فقط سکوت کن
    به صدای ِ نفسهات گوش کنم
    به صدای ِ نفسهات گوش کنم
    .
    مثل ِ بارونای ِ پائیزی شدم
    این روزا که تو
    کنارم نیستی
    این روزا که من واست دلواپسم
    این تویی که
    بیقرارم نیستی

    ——————————————–

    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید