دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام خواب بد

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • شنبه 04 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 126
  • دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام خواب بد

    دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام خواب بد با بالاترین کیفیت

    ترانه سرا : مرضیه فرمانی ، آهنگساز : علی ارشدی ، تنظیم : حمید احدی

     

     

    متن آهنگ جدید علی ارشدی بنام خواب بد :

    تو رفتی و من موندم با یه خاطره

    محاله این روزای بد یه لحظه هم یادم بره

    تو رفتی و من موندم یه قاب عکس تصور

    نبودنت منو شکست

    یه خونه و یه دلهره تو نیستی و دلم پره

    یه خونه و یه حادثه یه دستی که به عکس تو نمیرسه

    یه حادثه یه انتخاب یه خاطره که رفت تو قاب

    یه خونه و چشای خیس تو نیستی و کسی برام مثل تو نیست

    ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام خواب بد

    ♫♫♫♫♫♫

    من موندم و روزایی که بدون تو نمی گذره

    تو رقتی و یه خواب بد که از سرم نمی پره

    تو رفتی و هوای شهر ابری شد و دلم گرفت

    یکی به جز من عاشقت شد و تو رو ازم گرفت

    یه خونه و یه دلهره تو نیستی و دلم پره

    یه خونه و یه حادثه یه دستی که به عکس تو نمیرسه

    یه حادثه یه انتخاب یه خاطره که رفت تو قاب

    یه خونه و چشای خیس تو نیستی و کسی برام مثل تو نیست

     

     

    دانلود با کیفیت 320 - 9.90 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 9.90 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام خواب بد

    دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام خواب بد

     

    منبع :http://pop-music.ir

     

    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید