دانلود آهنگ جدید ناصر صدر و عباس میرزایی بنام مرگ لحظه ها

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 02 بهمن 1393 ساعت:
  • بازدید: 63
  • دانلود آهنگ جدید ناصر صدر و عباس میرزایی بنام مرگ لحظه ها

    دانلود آهنگ جدید ناصر صدر و عباس میرزایی بنام مرگ لحظه ها با بالاترین کیفیت

    برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

     

    متن آهنگ جدید ناصر صدر و عباس میرزایی بنام مرگ لحظه ها :

    نمیفهمم که این روزا تورو وقرت کجا برده
    نمیدونم چرا میگی همه چی بین ما مرده
    مگه عشقو تو این مدت به جز تو از کی میخواستم
    به جز اینکه بتم باشی مگه از تو چی میخواستی

    تو رفتی روی حرفات چه ساده خط کشیدی
    به آخرش رسیدم به آرزوت رسیدی
    تو رفتی قلب تنهام به هیشکی دل نداده
    برای تو میدونم شبیه من زیاده

    ♫♫♫♫♫♫

    آهنگ جدید ناصر صدر و عباس میرزایی بنام مرگ لحظه ها

    ♫♫♫♫♫♫

    دیگه تکراری حرفات چقدر بگم بمون پیشم
    به یه چیزی حواست نیست که من بعد تو چی میشم
    گذشتن از نگاه تو نبود کار چشای من
    بخند با اینکه میخندی به مرگ لحظه های من

    تو رفتی روی حرفات چه ساده خط کشیدی
    به آخرش رسیدم به آرزوت رسیدی
    تو رفتی قلب تنهام به هیشکی دل نداده
    برای تو میدونم شبیه من زیاده

     

     

    دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید ناصر صدر و عباس میرزایی بنام مرگ لحظه ها

    دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید ناصر صدر و عباس میرزایی بنام مرگ لحظه ها

     

     

     منبع : http://pop-music.ir

    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید