متن آهنگ روزای پاییزی فاتح نورایی

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 09 مهر 1393 ساعت:
  • بازدید: 65
  • متن آهنگ روزای پاییزی فاتح نورایی

    سلام روزای پاییزی
    سلام ابرای گریونم
    سلام برگای پژمرده
    چقد دلتنگتون بودم
    سلام رویای هر روزم
    نفس حبسه تویه سینه
    ببین بی تو چه دلگیرم چقد سنگینه این سینه
    نگاه کن به نگاه من ببین دنیای من مرده
    چون اون سوسویه فانوسی که امید دلم بوده
    ببار بارون تنهایی که قلبم اونو گم کرده
    بریز اشکاتو تو چشمام ببار تا وقتی برگرده
    مثه بارونه رو دریا
    مثه کابوسه تو رویا
    فراموشی خوده درده تویه غوغای این دنیا
    مثه لبخندی که مردو جدا شد از لب خندون
    مثه ماهیه آزادی که میمرده تویه زندون
    نگاه کن به نگاه من ببین دنیای من مرده
    چون اون سوسویه فانوسی که امید دلم بوده
    ببار بارون تنهایی
    که قلبم اونو گم کرده
    بریز اشکاتو تو چشمام
    ببار تا وقتی برگرده



    متن آهنگ روزای پاییزی فاتح نورایی
    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید