متن آهنگ تو نخ میدی علی مولایی

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 03 مهر 1393 ساعت:
  • بازدید: 47
  • متن آهنگ تو نخ میدی علی مولایی

    تو نخ میدی که با سوزن تمام عابرا شرم دارن
    زخمامو می دوزن تو می خندی که با خنده بگن حال دلت چنده نمی ترسی که مرموزن
    رمانتیکی ازم دوری و نزدیکی
    دلم میسوزه اما حیف تموم شهر دل سوزن
    تو آتیشی یه روز تو عاشقم میشی ولی فردا دیگه دیره همه درگیره امروزن
    دور میشی هر روز از خودت میگذری از مرز تنت
    نیستی و تو فنجون من گم میشه فال بودنت
    جمع شده نحوه ی نگات رو تقویم سال جدید
    روزای تلخ من گمن روزایی که هیچکی ندید
    دور میشی هر روز از خودت نیستی و تو فنجون من نیستی
    جمع شده نحوه ی نگات رو تقویم سال جدید
    روزای تلخ من گمن روزایی که هیچکی ندید
    دور میشی هر روز از خودت میگذری از مرز تنت
    گم میشی تو سیاهیشون شبای خوب میبرنت
    نمیگیره جای منو اون که نگاهش مریضه
    نیست مثل شونه های من وقتی که اشکات میریزه



    متن تكست آهنگ تو نخ میدی علی مولایی
    1
    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید