دانلود آلبوم جدید میثم ابراهیمی به نام تگرگ + متن ها

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 229
  • دانلود آلبوم جدید میثم ابراهیمی به نام تگرگ با دو کیفیت همراه با متن آهنگ ها

    ( ترانه سرایان : مهرزاد امیر خانی ، حدیث دهقان ، علی ثابت قدم )

    ( آهنگسازان : محمد علیزاده ، مازیار فلاحی ، پازل باند ، فواد غفاری )

    ( تنظیم : میلاد ترابی ، کوشان حداد ، پازل باند ، حامد برادران ، امیر بهادر دهقان ، مازیار فلاحی )

    ( میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد ، میلاد ترابی ، پازل باند )

    دانلود آلبوم میثم ابراهیمی به نام تگرگ

    ————————————————-

    به دلیل حمایت از صاحب اثر کیفیت اصلی برداشته شد

    دانلود آلبوم با کیفیت ۱۲۸

    دانلود یکجا ( زیپ )

    دانلود تکی

    ————————————————-

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام عکس

    عکساتو که رفتی از روی میز
    بارون داره میاد یه ریز
    دنیامو میخوای بهم بریز
    اما فقط یه امشب و بمون
    امشب هنوز یه حسی بین ماست
    فردام دوباره باز روز خداس
    میری اگه دلت منو نخواست
    اما فقط یه امشب و بمون
    بمون
    هر لحظه بهت که سر زدم
    هر حرفی که با چشم تر زدم
    این قفلی که من به در زدم
    یعنی فقط یه امشبو بمو
    حالم از خودش که بی خوده
    قلبم هنوز پر از تعهده
    دستام که یه تیکه یخ شده
    یعنی فقط یه امشبو بمون
    بمون
    دوست دارم ولی تا پای جون نه مثل این و اون
    من میمیرم به جای هردومون دوست دارم بدون
    دوست دارم کنار من بمون تو مثل دیگرون
    نباش و قلبمو از خودت نرون

    ♪♪♪♪♪♪

    عکساتو که رفتی از روی میز
    بارون داره میاد یه ریز
    دنیامو میخوای بهم بریز
    اما فقط یه امشب و بمون
    امشب هنوز یه حسی بین ماست
    فردام دوباره باز روز خداس
    میری اگه دلت منو نخواست
    اما فقط یه امشب و بمون
    بمون
    هر لحظه بهت که سر زدم
    هر حرفی که با چشم تر زدم
    این قفلی که من به در زدم
    یعنی فقط یه امشبو بمو
    حالم از خودش که بی خوده
    قلبم هنوز پر از تعهده
    دستام که یه تیکه یخ شده
    یعنی فقط یه امشبو بمون
    بمون
    دوست دارم ولی تا پای جون نه مثل این و اون
    من میمیرم به جای هردومون دوست دارم بدون
    دوست دارم کنار من بمون تو مثل دیگرون
    نباشو قلبمو از خودت نرون

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام عاشقت شدم

    تو قلب من تویی و جای دیگه نیست
    دله تو مثه خیلیای دیگه نیست
    تو هرچی باشی قلب من میمونه بات
    ببین چقد اِفاقه کرده خوبیات
    کی گفته توو برای قلب من کمی
    تموم زندگیم تویی تو قلبمی
    یه عمر تو دلم اسیر قلبتم
    تو مقصدی و تو مسیر قلبتم
    تو قلبمی تو قلبتم

    عاشقت شدم عمیقه حس بینمون
    حسرتش میمونه روی قلب خیلیا
    دست من که نیست تموم زندگیم تویی
    حس بینمونو دست کم نگیریا

    ♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

    بودن کناره توشده
    تنها آرزوی من فقط
    این محاله که یه روزی
    قلبمو ازت بگیرمو
    ببینی خسته ام ازت
    هیشکی غیر تو نمیتونه
    قلبمو بگیره از خودم
    دیدمت یه لحظه قلبم از تو سینه پر گرفتو تا همیشه عاشقت شدم
    تا همیشه عاشقت شدم…

    عاشقت شدم عمیقه حس بینمون
    حسرتش میمونه روی قلب خیلیا
    دست من که نیست تموم زندگیم تویی
    حس بینمونو دست کم نگیریا

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام باز بارون

    آفتاب زده و بارونیه چشمام
    چشمام به توئه ولی تک و تنهام
    تنها که میشم دوباره تورو میخوام
    میخوام دوباره زیره نم ِ بارون بارونی بشه هوای دوتامون
    دوتا دیوونه که با همه دستامون

    باز بارون چقدر ابریه نفس هامون
    باز بارون داره میخوره رو چترامون
    تو تابستون چه زمستونیه بگو وقته چیه
    باز بارون مگه ابرا با تو هم دستن
    مگه ابرا به نبودنه تو وابستن
    تا دنیا هست دیگه خیسه چشمام پره ابره هوام

    ♪♪♪♪♪♪♪♪♪

    درده دله من تمومی نداره
    تنها که بشه تنهات نمیذاره
    آروم نمیشه آدمی که غم داره
    غم با دلمون غریبه نمیشه
    کاری میکنه آدم عصبی شه
    عشق اینجوریه همینا قشنگیشه
    باز بارون چقدر ابریه نفس هامون
    باز بارون داره میخوره رو چترامون
    تو تابستون چه زمستونیه بگو وقته چیه
    باز بارون مگه ابرا با تو هم دستن
    مگه ابرا به نبودنه تو وابستن
    تا دنیا هست دیگه خیسه چشمام پره ابره هوام

    باز بارون چقدر ابریه نفس هامون
    باز بارون داره میخوره رو چترامون
    تو تابستون چه زمستونیه بگو وقته چیه
    باز بارون مگه ابرا با تو هم دستن
    مگه ابرا به نبودنه تو وابستن
    تا دنیا هست دیگه خیسه چشمام پره ابره هوام

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام تگرگ

    بیدارم و خواب میبینم
    حالم از این بدترم میشه تو تنهایی
    با دیوارای این خونه حرف میزنم همیشه تو تنهایی
    همیشه همینه دنیا هرچی عاشقتر باشی تنها تر میمونی
    باید عادت کنم کم کم خیلی سخته احساسِ پشیمونی
    دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
    تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

    دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
    تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

    ♪♪♪♪♪♪♪♪♪

    شب اومده تو آغوشم خنده هام عادی نیست غم دارم بغضم درده
    تو خیال خامم میگم یهروزی اون روزا دوباره بر میگرده
    یچوری بهت وابستم گم میشم هر شب تو عکسای روی دیوار
    یه غمی تو قلبم دارم دنیام خلاصه میشه تو این گیتار
    دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
    تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

    دوریت داره میبره منو هرشب پای وحشت مرگ
    تنها داره میمیره دلم تنهام زیره باد و تگرگ

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام خوشبختی

    تو خاطرت عزیزه برای من همیشه
    وقتی که هستی تازه این خونه خونه میشه
    تموم احساسمو پیش تو فاش کردم
    به خاطره تو بوده هرچی تلاش کردم
    میخوام هر شب کنارم راهیه قصه ها شی
    هرکاری میکنم تا تو کم نداشته باشی
    از موقعی که هستی من انگار یکی دیگم
    چشمامو زیر و رو کن بفهمی راست میگم
    یه دنیا خوشبختی تو راهه
    میاد سراغ هر دوتامون
    من خوابه این روزو دیده بودم
    منو تو با هم زیره بارون

    یه دنیا خوشبختی تو راهه
    میاد سراغ هر دوتامون
    من خوابه این روزو دیده بودم
    منو تو با هم زیره بارون

    ♪♪♪♪♪♪♪♪

    سخت بگیره بهم هرچقدر این زندگی
    باز همون میشه که تو توی گوشم بگی
    تند نیستی تو واسم تورو نفس میکشم
    از همه آرزو هام پیش تو دست میکشم
    سخت بگیره بهم هرچقدر این زندگی
    باز همون میشه که تو توی گوشم بگی
    تند نیستی تو واسم تورو نفس میکشم
    از همه آرزو هام پیش تو دست میکشم
    یه دنیا خوشبختی تو راهه
    میاد سراغ هر دوتامون
    من خوابه این روزو دیده بودم
    منو تو با هم زیره بارون

    یه دنیا خوشبختی تو راهه
    میاد سراغ هر دوتامون
    من خوابه این روزو دیده بودم
    منو تو با هم زیره بارون
    زیر بارون…

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام چشمامو بستم

    یکی همیشه هست که عاشق منه
    نگام که میکنه پلک نمیزنه
    تنهاست خودش ولی تنهام نمیذاره
    دریا که چیزی نیست عجب دلی داره

    با گریه هام میاد غم هامو حل کنه
    نزدیک میشه تا منو بغل کنه
    از آسمون شهر خیلی پایین تره
    در و که وا کنم خدا پشت دره
    چشمامو بستم از کنارش رد شدم
    چشمامشو بسته تا نبینه بد شدم
    هر کاری میکنم ازم نمیگذره
    حسی که بین ماست از عشق بیشتره

    چشمامو بستم از کنارش رد شدم
    چشمامشو بسته تا نبینه بد شدم
    هر کاری میکنم ازم نمیگذره
    حسی که بین ماست از عشق بیشتره

    ♪♪♪♪♪♪♪♪

    نا مهربونی با دلم نمیکنه
    به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
    یه قطره اشکمو که میدرخشه باز
    بهونه میکنه منو ببخشه باز

    نا مهربونی با دلم نمیکنه
    به هیچ قیمتی ولم نمیکنه
    یه قطره اشکمو که میدرخشه باز
    بهونه میکنه منو ببخشه باز

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام عشقم

    عشقم تا ته خط با تو رفتنه
    عشقت همیشه زندگیه منه
    چشمام به تو و چشمه تو زل زده
    چشمات زبونه چشمامو خوب بلده
    مثه یه پنجره رو به یه بارونی
    چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
    یه نفس از من جدا نشو تا ابد
    نمیخوام بازم شروع شه روزای بد

    مثه یه پنجره رو به یه بارونی
    چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
    یه نفس از من جدا نشو تا ابد
    نمیخوام بازم شروع شه روزای بد

    ♪♪♪♪♪♪♪♪♪

    گاهی همه چی جز تو بی معنیه
    سخته میدونم بی تو یه ثانیه
    شاید یه روزی عاشق من بشی
    شاید بشم همونی که عاشقشی
    مثه یه پنجره رو به یه بارونی
    چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
    یه نفس از من جدا نشو تا ابد
    نمیخوام بازم شروع شه روزای بد

    مثه یه پنجره رو به یه بارونی
    چیزی نگم همه چیزو تو میدونی
    یه نفس از من جدا نشو تا ابد
    نمیخوام بازم شروع شه روزای بد

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام این که نمیشه

    اینکه نمیشه تو بگی همه چی مثه قصست
    میبینم میدونم هنوز حس هست باز توی قلبامون
    یا منو حس کن بگو با منی تا ته دنیا
    یا بگو تمومه همه حرفاتو بگو این یا اون
    با پاهای خسته مگه میشه همسفرم شی
    تو همش میخوای زخم دلم شی اینو نمیفهمم
    با قلب شکسته مگه میشه دل به دلت داد
    دیگه ساکتم بستمه فریاد کهنه شده زخمم

    خوب ببین دیوونه تموم خونه داره اسمه تورو میگه
    عاشقم هنوزم تورو میبوسم گریه نکن دیگه
    گریه نکن دیگه …
    خوب ببین عزیزم با تو مریضم ولی راضیم اینجوری
    هستی تو کنارم چه بیقرارم آخه خیلی ازم دوری
    خیلی ازم دوری …

    ♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

    اینکه نمیشه میذاری منو توی دوراهی
    منو میکشی با چه گناهی تقصیر من چی بود
    یا بگو باشم یا برم دیگه واسه همیشه
    تو که دیدی دلم تو آتیشه و باز برات عادی بود
    از زندگی خستم مگه قلب کسی رو شکستم
    مگه دل به غریبه ها بستم درد دلم اینه
    این رسم زمونس که رو قلبای ساده ی عاشق
    میمونه دوباره غم هق هق دنیا چه غمگینه

    خوب ببین دیوونه تموم خونه داره اسمه تورو میگه
    عاشقم هنوزم تورو میبوسم گریه نکن دیگه
    گریه نکن دیگه …
    خوب ببین عزیزم با تو مریضم ولی راضیم اینجوری
    هستی تو کنارم چه بیقرارم آخه خیلی ازم دوری
    خیلی ازم دوری …

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام خودتم میدونی

    همه چی خوبه که ، خوبه که هستی
    با این که دل منو شکستی
    دل من از همون روزای اولم ساده بود
    همه چی خوبه ، خوبه ندونی
    ندونی و همیشه بمونی
    عاشق تو شدم تا دیدمت تو رو
    خیلی زود خیلی زود
    تو داری باعث این همه غم میشی
    تو داری باعث زخم دلم میشی
    تو داری از همه قلبم و می کنی
    پس بگو می مونی
    تو داری اشکم و می کشی تو چشام
    تو داری پا میذاری جای رد پام
    تو داری دیوونه می کنی قلبم
    خودتم می دونی ، خودتم می دونی

    ♫♫♫♫♫♫

    دروغه ولی همه چی خوبه
    همه چی خاطره ی غروبه
    اگه دلم شکست گناه نداره دوست دارم
    همه چی برام مثل گذشتست
    دل دیوونم همیشه خستست
    عاشقی دیگه اشتباه نداره
    دوست دارم ، دوست دارم
    تو داری باعث این همه غم میشی
    تو داری باعث زخم دلم میشی
    تو داری از همه قلبم و می کنی
    پس بگو می مونی
    تو داری اشکم و می کشی تو چشام
    تو داری پا میذاری جای رد پام
    تو داری دیوونه می کنی قلبم
    خودتم می دونی ، خودتم می دونی

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام برگای ولگرد

    اصلا حالم خوش نیست خیلی غمگینم
    غم یه دنیارو هر روز میبینم
    غمگینم غم وقتی تو چشمات چشماشو و کرده
    حالم مثه حاله برگای ولگرده
    چی اومده سرت کی قلبتو شکست
    امشب رو گونه هات انقد ستاره هست
    راحت به من بگو رویامو کی گرفت
    چی شد که تو دلت جامو کسی گرفت
    چی شد که تو دلت جامو کسی گرفت

    ♫♫♫♫♫♫

    تو این دوراهی تو داری هدر میری
    من اشک میریزم تو سمت در میری
    داری سفر میری
    یا با من عاشق باش یا با یکی دیگه
    میفهممت میخوای خوشبخت شی دیگه
    چی اومده سرت کی قلبتو شکست
    امشب رو گونه هات انقد ستاره هست
    راحت به من بگو رویامو کی گرفت
    چی شد که تو دلت جامو کسی گرفت
    چی شد که تو دلت جامو کسی گرفت

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام منو نگاه کن

    من که چیزی از تو نمیخوام
    تو نمی بینی تک و تنهام
    من با کسی کاری ندارم
    تو تو دیگه تنها نذارم
    منو نگاه نکن از دست میرم
    چجوری راضی میشی که بمیرم
    منو نگاه نکن این همه خیره
    نفسم اینجوری داره میگیره

    منو نگاه نکن از دست میرم
    چجوری راضی میشی که بمیرم
    منو نگاه نکن این همه خیره
    نفسم اینجوری داره میگیره

    ♫♫♫♫♫♫

    من مثه یه موج روی دریا
    تو مثه یه ساحل زیبا
    من یه ستارم تو سیاهی
    تو تو آسمون مثله ماهی
    منو نگاه نکن از دست میرم
    چجوری راضی میشی که بمیرم
    منو نگاه نکن این همه خیره
    نفسم اینجوری داره میگیره

    منو نگاه نکن از دست میرم
    چجوری راضی میشی که بمیرم
    منو نگاه نکن این همه خیره
    نفسم اینجوری داره میگیره

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام چهار دیواری

    تو این چهار دیواری لعنتی
    داره یاد توهی قدم میزنه
    که حال منو زیرو رو میکنه
    که آرامشم رو بهم میزنه
    چقد حرف توی دلم مونده و
    نمیتونم این بغض و خالی کنم
    تو گوشت بدهگار این قصه نیست
    چجوری بهت عشقو حالی کنم

    تو رفتی که سهم من از زندگی
    همش درد و هذیون و سرگیجه شه
    که به هرچی فکر میکنم ذهنمو
    یجوری بازم سمت تو میکشه
    میترسم قرارت رو یاد بیاد
    بیای و ببینی که من نیستم
    سره چهار راهی که تو نیستی
    هنوزم به عشق تو وایمیستم

    ♫♫♫♫♫♫

    دیگه شک نداره که دیوونه ام
    از اونی که فکر میکنی بدترم
    با اینکه یه عمره نمیبینمت
    هنوزم برای تو گل میخرم

    تو رفتی که سهم من از زندگی
    همش درد و هذیون و سرگیجه شه
    که به هرچی فکر میکنم ذهنمو
    یجوری بازم سمت تو میکشه
    میترسم قرارت رو یاد بیاد
    بیای و ببینی که من نیستم
    سره چهار راهی که تو نیستی
    هنوزم به عشق تو وایمیستم

    متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام عاشقتم شاید

    هر روز یکی رد میشه از توخیالم
    با خیالش خوب میشه حالم
    نمیدونم هنوز شاید عاشقشم
    هر روز میشینم دم پنجره تا اون
    بیا رد بشه از تو خیابون
    نمیدونم هنوز شاید عاشقشم
    قلبم داره تند میزنه دیگه خیلی تپش داره
    پاهام چرا سمتی که تو میری خیلی کشش داره
    عاشقتم شاید …
    چشمام چرا رو دره تو که نمیدونه من اینجام
    تو خواب میبینم که تو دستاتو میذاری تو دستام
    عاشقتم شاید …

    ♫♫♫♫♫♫

    هرشب توی خوابمه حالت چشماش
    پره شرم و خجالته چشماش
    نمیدونم هنوز شاید عاشقشم
    هرشب بهش فکر میکنم تا بخوابم
    یه جوری کرده خرابم
    نمیدونم هنوز شاید عاشقشم
    قلبم داره تند میزنه دیگه خیلی تپش داره
    پاهام چرا سمتی که تو میری خیلی کشش داره
    عاشقتم شاید …
    چشمام چرا رو دره تو که نمیدونه من اینجام
    تو خواب میبینم که تو دستاتو میذاری تو دستام
    عاشقتم شاید …

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید