دانلود آهنگ جدید امیر علی زمانیان به نام حرف + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 33
  • دانلود آهنگ جدید  امیر علی زمانیان به نام حرف با متن آهنگ

    ( ترانه : سید محمد کاظمی ، آهنگ : امیرعلی زمانیان ، تنظیم : مهران عباسی )

    دانلود آهنگ حرف از امیر علی زمانیان

    ————————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Amir Ali Zamanian – Harf

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Amir Ali Zamanian – Harf

    ———————————————-

     

     

     

    متن آهنگ حرف از امیر علی زمانیان

     

    این روزایه خالی از غم پرت کرده
    من که حواسم هست چی دلخورت کرده
    من بد شدم یا تو , تکلیف روشن نیست
    حرفای این مردم قد شنیدن نیست
    حرفای این مردم قد شنیدن نیست
    حرف مثه برف زمستونیه چند روزی میمونه تک عاشق
    سوز بدی داره روزایه برفی اما فقط کافیه آفتاب شه
    اما فقط کافیه آفتاب شه

    تکلیفو روشن کن میمونی یا میری
    من با تو درگیرم تو تحت تاثیری
    از دست این مردم میخوای فراری شی
    از نیش حرفاشون داری تلف میشی
    حرف مثه برف زمستونیه چند روزی میمونه تک عاشق
    سوز بدی داره روزایه برفی اما فقط کافیه آفتاب شه
    اما فقط کافیه آفتاب شه
    این روزایه خالی از غم پرت کرده من که حواسم هست چی دلخورت کرده
    من بد شدم یا تو , تکلیف روشن نیست حرفای این مردم قد شنیدن نیست
    حرفای این مردم قد شنیدن نیست
    حرف مثه برف زمستونیه چند روزی میمونه تک عاشق
    سوز بدی داره روزایه برفی اما فقط کافیه آفتاب شه , اما فقط کافیه آفتاب شه

    **

    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید