دانلود آهنگ جدید عماد به نام فصل تازه + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 30
  • دانلود آهنگ جدید عماد به نام فصل تازه به همراه متن

    (  ترانه و آهنگ : نسترن رضایی ، تنظیم : شاهین متولی )

     

    دانلود آهنگ فصل تازه از عماد

    —————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Emad – Fasle Tazeh

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Emad – Fasle Tazeh

    ———————————–

     

     

    متن آهنگ فصل تازه از عماد

     

    امسالمو با تو شروع میکنم این بهترین روزایه زندگیمه
    تو این بهاری که کنارم هستی قشنگ ترین ساعته عاشقیمه
    این چندمین سالیه که تو رفتی این زندگی با تو پر از امیده
    هر چی به جز خیاله آروم تو از تو خیاله ذهن من پریده
    سفره ی هفت سینو برات میچینم امسالو با تو شروع میکنم
    یه بار دیگه هم دارم کنارت تو فصل تازگی طلوع میکنم
    سفره ی هفت سینو برات میچینم
    امسالو با تو شروع میکنم
    یه بار دیگه هم دارم کنارت
    تو فصل تازگی طلوع میکنم

    تو این بهار زندگیم پیشمی با بودنت هوای من تازه شد
    چیزی تو دنیا وبرام کنارت قشنگ تر از بهار اینجا نشد
    این لحظه ها تو خاطرم میمونه با تو تمومه لحظه هام بهاره
    مثل تو توو دنیا فقط یکی هست ستارتم آسمونا نداره
    سفره ی هفت سینو برات میچینم امسالو با تو شروع میکنم
    یه بار دیگه هم دارم کنارت تو فصل تازگی طلوع میکنم
    سفره ی هفت سینو برات میچین
    امسالو با تو شروع میکنم
    یه بار دیگه هم دارم کنارت
    تو فصل تازگی طلوع میکنم

    **

    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید