دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری به نام بن بست + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 46
  • دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری بنام بن بست

    دانلود آهنگ جدید بن بست از  محمدرضا مشیری

    ترانه و آهنگ : محمدرضا مشیری ، تنظیم : حمید محمدی

     

    دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری بنام بن بست

    دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری بنام بن بست

    متن آهنگ جدید بن بست از محمدرضا مشیری

    نه به تو وابستم نه به تو دلبستم
    فقط نمیدونم دل دیوونم چرا بهونتو میگیره
    منی که مغرورم ایندفعه مجبورم
    بگم بمون پیشم بی تو تنها میشم نرو
    بی تو دلم می گیره
    من اینو میدونم به تو نمیرسم
    من اینو میدونم تو میری از دستم
    با اینکه بن بسته ته این رابطه
    اما هنوز دلم واست بی طاقته

      ♫♫♫♫♫♫

    نه به تو وابستم نه به تو دلبستم
    فقط نمیدونم دل دیوونم چرا بهونتو میگیره
    نه با تو میمونم نه بی تو میتونم
    وقتی که دلتنگم با خودم میجنگم
    گاهی رو احساسم چشامو میبندم
    من اینو میدونم به تو نمیرسم
    من اینو میدونم تو میری از دستم
    با اینکه بن بسته ته این رابطه
    اما هنوز دلم واست بی طاقته

     

     

     

     

     

    منبع : http://pop-music.ir

    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید