دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام عکس + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 80
  • دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام عکس با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : نازنین ذولقدر ، آهنگ : پویا سالکی ، تنظیم و میکس : سروش ملک پور ، گیتار : بهنام حکیم )

    دانلود آهنگ پویا سالکی به نام عکس

    ———————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Pouya Saleki – Aks

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Pouya Saleki – Aks

    —————————————–

    متن آهنگ پویا سالکی به نام عکس

    رو به منه یه عکس یادگاری از گذشته ها
    چقدر شبیه شدی به فرشته ها
    یادش بخیر اون روزا
    با عکس تو شده هزار دفعه درد و دل کنم
    یجوری حسمو منتقل کنم
    با این بغض بی صدا
    با این بغض بی صدا

    با همه تنهاییمو باز همه دنیامی و گیرم که از یاد تو رفتم
    باز دلم تنگه برات با همه بد تا کردنا تنها فقط خوبیتو گفتم
    تنها فقط خوبیتو گفتم

     ♫♫♫

    دست روی عکست میکشم چقدر باهات حرف میزنم
    بگو تو هم که میشنوی صدای غمگینم
    اما همین بسه برام که میرسه به تو صدام
    میفهمی باز به یادتم میون شعرام
    میون شعرام..

    با همه تنهاییمو باز همه دنیامی و گیرم که از یاد تو رفتم
    باز دلم تنگه برات با همه بد تا کردنا تنها فقط خوبیتو گفتم
    تنها فقط خوبیتو گفتم

    —————————————-

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید