دانلود آهنگ جدید فریبرز خاتمی بی تکرار + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • شنبه 09 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 42
  • دانلود آهنگ جدید فریبرز خاتمی به نام بی تکرار بهمراه پخش انلاین آهنگ

    بی تکرار فریبرز خاتمی

    بی تکرار فریبرز خاتمی

    دانلود آهنگ فریبرز خاتمی بی تکرار

    متن و شعر آهنگ بی تکرار فریبرز خاتمی
    بببین رویای بی تکرار نمیشه ساده برگردیم
    تماشا کن که دور از هم چقدر با زندگی سردیم
    تو بازی کردی کردی اما من هواتو زندگی کردم
    عجیبه واسم اینروزا چقد دیوونگی کردم
    واسه دنیای کوچیکم کمی احساس کافی بود
    واسه شادی واسه ذوقم یه شاخه یاس کافی بود
    من از قبل تو دل این شهر پی چشمات میگردم
    نمیدونم تو دل کندی یا من بودم که بد کردم
    هنوز شک دارم اون چشمات تو چشم دیگه ای باشه
    هنوزم باورش سخته دلم یکباره تنها شه
    متن آهنگ بی تکرار فریبرز خاتمی
    تو دنیای بدونه تو چجوری میشه باز سر کرد
    تو رفتی برنمیگردی نمیشه سخته باور کرد
    میدونستم همین روزا نگام از خاطرت میره
    چشایه عاشقت شاید با حسی دیگه درگیره
    من از قبل تو دل این شهر پی چشمات میگردم
    نمیدونم تو دل کندی یا من بودم که بد کردم
    هنوز شک دارم اون چشمات تو چشم دیگه ای باشه

    **

     
     
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید