دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بی نظیر + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • شنبه 09 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 78
  • دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بی نظیر با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : پژواک انتظاری ، آهنگ : عماد طالب زاده ، تنظیم : پیام هوشمند )

    دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام بی نظیر 

    —————————————————

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Emad Talebzadeh – Bi Nazir

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Emad Talebzadeh – Bi Nazir

    ————————————————–

    متن آهنگ عماد طالب زاده به نام بی نظیر

    یجوری تورو میخوام که حس میکنم هستی همه دنیام
    یجوری عاشقت هستم که جز تو رو همه چشامو بستم
    از چشات خسته نمیشم باور نمیکنم تویی پیشم
    تو باشی دنیارو دارم تورو نبینمت تمومه کارم

    دنیامو دیدم تو نگاهت
    بی نظیره صورت مثل ماهت
    تورو واسه من همیشکی کرد
    چشمای عاشق و بی گناهت
    دنیامو دیدم تو نگاهت
    بی نظیره صورت مثل ماهت
    تورو واسه من همیشکی کرد
    چشمای عاشق و بی گناهت

    ساعتا به تو خیرم من عشقو از چشای تو میگیرم
    واسه تو جونمو میدم باور نمیکنم به تو رسیدم
    از چشات خسته نمیشم باور نمیکنم تویی پیشم
    تو باشی دنیارو دارم تورو نبینمت تمومه کارم

    دنیامو دیدم تو نگاهت
    بی نظیره صورت مثل ماهت
    تورو واسه من همیشکی کرد
    چشمای عاشق و بی گناهت
    دنیامو دیدم تو نگاهت
    بی نظیره صورت مثل ماهت
    تورو واسه من همیشکی کرد
    چشمای عاشق و بی گناهت

    ———————————————

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید