دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیر خانی به نام معلومه + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • شنبه 09 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 122
  • دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیر خانی به نام معلومه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : مهرزاد امیر خانی ، تنظیم : پازل باند ، تنظیم : پازل باند )

    دانلود آهنگ مهرزاد امیر خانی به نام معلومه 

    ————————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Mehrzad Amirkhani – Maloome

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Mehrzad Amirkhani – Maloome

    ———————————————–

    متن آهنگ مهرزاد امیر خانی به نام معلومه

    زخم غم دوباره رو دلم زده

    زندگیم با دلخوشی به هم زده

    گریه می کنمو نمی دونم ، واسه چی

    بغض تو صدام مشخصه

    واسه اون که دوست دارم که صدامو بشنوه

    تنگ شده دلمو نمی دونم واسه کی

    پاییز دوباره بارونه ، دیوونه میشه هوا

    غربت گرفته این روزا ، درگیرم با گریه هامو باز

    معلومه تو چشام حالو هوام

    من هنوز نمی دونم از خدا چی می خوام

    خاطره هام مثل کوه روی شونم انگار

    نمی تونم حتی دیگه توی بغضه این براره ها بمونم

    گریه هام بی خودیه

    یادمم نمونده عکس رو دیوار کیه

    تاریکیه ، ندار زندگیم سیاه شد کی به کیه

    مگه چیه ، این روزا دیگه برام عادیه

     ♫♫♫

    دست به دست شدم تو دست گریه و

    بغضو این هوای غم گرفتو

    تو اتاقمم غریبه ام ، آخ خدا

    گم شدم تو کوره راه زندگی

    عادتم شده شبو دیوونگی

    فرقی هم نداره عاشق کی شدم

    بارون همیشه می باره تو چشمام پاییزه بی تو

    اشکامو دیگه هر لحظه میلرزه می ریزه بی تو باز

    معلومه تو چشام حالو هوام

    من هنوز نمی دونم از خدا چی می خوام

    خاطره هام مثل کوه روی شونم انگار

    نمی تونم حتی دیگه توی بغضه این براره ها بمونم

    گریه هام بی خودیه

    یادمم نمونده عکس رو دیوار کیه

    تاریکیه ، ندار زندگیم سیاه شد کی به کیه

    مگه چیه ، این روزا دیگه برام عادیه

    ———————————————–

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید