دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی به نام چقدر دوست دارم + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 08 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 73
  • دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی به نام چقدر دوست دارم با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : ترانه مکرم ، آهنگ : امیر علی زمانیان ، تنظیم : مهران عباسی )

    دانلود آهنگ زکی شمس آبادی به نام چقدر دوست دارم

    ————————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Zaki Shams Abadi – Cheghadr Dooset Daram

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Zaki Shams Abadi – Cheghadr Dooset Daram

    ———————————————-

    متن آهنگ زکی شمس آبادی به نام چقدر دوست دارم

    من همیشه تو هر حالی که باشم یاد تو میمونم
    من برای همین حس قشنگ از تو باز ممنونم
    با تو بودن عزیزم مثل رویاست
    حس این دلبستن حالا پیداست
    به تو وابسته شدم بی اندازه
    عشق من توی دلم مثل رازه

    چقدر دوست دارم
    چقدر دوست دارم
    نمیتونم یه لحظه از تو من چشم بردارم
    چقدر دوست دارم
    چقدر دوست دارم
    نمیتونم یه لحظه از تو من چشم بردارم

     ♫♫♫

    با تو خوشبختمو میدونم که با من میمونی
    بیشتر از من تو هستی که حالا حسمو میدونی
    میگیرم دست تورو توی دستام
    با تو خوبه حالمو روی ابرام
    میشه فهمید حسمو توی چشمام
    بیشتر از همه توی دنیا تورو میخوام

    چقدر دوست دارم
    چقدر دوست دارم
    نمیتونم یه لحظه از تو من چشم بردارم
    چقدر دوست دارم
    چقدر دوست دارم
    نمیتونم یه لحظه از تو من چشم بردارم

    ——————————————-

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید