دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • پنجشنبه 07 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 68
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید  مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : اسحاق انور ، آهنگ : مجید احشابی ، تنظیم : حمید اکبــر زاده )

    دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش

    ————————————————-

    دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

    Majid Akhshabi – Movazebe Khodet Baash

    دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

    Majid Akhshabi – Movazebe Khodet Baash

    ———————————————–

     

    دانلود موزیک ویدئو مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش 

    —————————————————-

    دانلود موزیک ویدئو با کیفیت ۷۲۰

    Majid Akhshabi – Movazebe Khodet Baash

    دانلود موزیک ویدئو با کیفیت ۴۸۰

    Majid Akhshabi – Movazebe Khodet Baash

    —————————————————

     

    متن آهنگ مجید اخشابی به نام مواظب خودت باش

    به جای من نفس بکش تو تک تک دقایقم
    میخوام که باورم کنی وقتی میگم که عاشقم
    به خاطر منم شده مراقب خودت باش
    میخوای به فکر من باشی مواظب خودت باش

    من میتونم برای تو یه عمر خدا خدا کنم
    برم تو تنهاییامو فقط تورو دعا کنم
    دوای درد آدما زمزمه ی اسم خداست
    ذکر خدای مهربون جوهر نسخه ی شفاست

    دنیای من بدون تو همیشه چیزی کم داره
    شادی حرومه واسه من وقتی دله تو غم داره
    هزارتا جون که چیزی نیست برای من که عاشقم
    به من همیشه تکیه کن منی که با تو صادقم

     ♫♫♫

    من با همین تن نحیف درد و بلاتو میخرم
    من دل دریایی دارم آب گذشته از سرم
    تا اونجایی که جون دارم حریف غصه ها میشم
    نترس اگه کم بیارم قد خدا خدا میشم

    به خاطر منم شده مراقب خودت باش
    میخوای به فکر من باشی مواظب خودت باش

    ———————————————

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی : موزیک ویدیو,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید