دانلود آهنگ جدید سجاد راد عطر پیرهنت +متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 05 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 66
  • سجاد راد

    دانلود آهنگ جدید سجاد راد بنام عطر پیرهنت همراه با متن

    ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی ، تنظیم : سجاد راد

     

    دانلود آهنگ جدید سجاد راد عطر پیرهنت

     عطر پیرهنت سجاد راد

     
    متن ترانه و شعر آهنگ عطر پیرهنت سجاد راد
    دوباره عطر پیرهنت مثه گذشته ها تو خونمون میپیچه
    بازم خیاله میدونم دیگه چیزی مثه گذشته ها نمیشه
    تو باور کنی یا نه با دلم سر کنی یا نه من بدونه تو میمیرم
    شقاق بشی یا نه تو عاشق بشی یا نه من بدونه تو میمیرم
    دلمو به تو بستم عاشق هستم من شکستم
    اگه خسته ی خستم تورو اما میپرستم , میپرستم
    تکست آهنگ عطر پیرهنت سجاد راد
    من اندازه ی دنیا به تو دلخوشی دارم تو نباشی من چی دارم
    دلم از همه سیره میخوام با تو بمیره تو دست تو اسیره
    دلمو به تو بستم عاشق هستم من شکستم
    اگه خسته ی خستم تورو اما میپرستم , میپرستم
    دوباره عطر پیرهنت مثه گذشته ها تو خونمون میپیچه
    بازم خیاله میدونم دیگه چیزی مثه گذشته ها نمیشه
    دوباره عطر پیرهنت مثه گذشته ها تو خونمون میپیچه بازم خیاله میدونم
    دیگه چیزی مثه گذشته ها نمیشه
    تو باور کنی یا نه با دلم سر کنی یا نه من بدونه تو میمیرم شقاق بشی یا نه
    تو عاشق بشی یا نه من بدونه تو میمیرم
    دلمو به تو بستم عاشق هستم من شکستم اگه خسته ی خستم
    تورو اما میپرستم , میپرستم
    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید