آهنگ جدید مرتضی پور مهدی به نام تورو کم دارم + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 04 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 62
  •  
    آهنگ جدید مرتضی پور مهدی به نام تورو کم دارم همراه با متن

    ترانه سرا و آهنگساز : مسعود داهی
    تنظیم : حامد صبوری – میکس و مسترینگ : پژمان باقرنژاد

     

    Morteza%20Pourmehdi%20 %20Toro%20Kam%20Daram Morteza Pourmehdi   Toro Kam Daram Morteza Pourmehdi


    ترانه و شعر آهنگ تورو کم دارم مرتضی پورمهدی
    فقط تو دنیا تورو کم دارم تو باشی همه زندگیم شیرینه
    کنارت باشم فقط یک لحظه ته آرزوهام اینه
    فقط تو دنیا تورو کم دارم واسه داشتنت هر چی دارم میدم
    دلم میلرزه تنم آتیشه من این حسو با دیدنت فهمیدم
    فقط اینجا باش تو دنیایه من بذار عطرتو تو اتاقم باشه
    بذار این حسو بفهمم با تو بذار با تو این زندگی زیبا شه
    بذار دستاتو تو دستایه من بذار عطر تو تو اتاقم باشه
    بذار این عشقو بفهمم با تو بذار با تو این زندگی زیبا شه
    تکست آهنگ تورو کم دارم مرتضی پورمهدی
    تو هر جا باشی همونجا خوبه همونجا کنارت دلم آرومه
    تو چشمایه تو میبینم عشقو تو چشمایه تو زندگی معلومه
    تو هر جا باشی همونجچا خونست تو هر جا باشی میشه اونجا سر کرد
    کنارت میشه همیشه خوش بود میشه عشقو با دیدنت باور کرد
    فقط اینجا باش تو دنیایه من بذار عطرتو تو اتاقم باشه
    بذار این حسو بفهمم با تو بذار با تو این زندگی زیبا شه
    بذار دستاتو تو دستایه من بذار عطر تو تو اتاقم باشه
    بذار این عشقو بفهمم با تو بذار با تو این زندگی زیبا شه

    **

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید