آهنگ جدید و بسیار زیبای شاهین توکل به نام نگاهم کن + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 04 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 71
  • آهنگ جدید و بسیار زیبای شاهین توکل به نام نگاهم کن ...

    موزیک و گیتار : مجتبی تقی پور / تنظیم : سینا گلزار

     

    Shahin Tavakol Negaham Kon Shahin Tavakol   Negaham Kon Shahin Tavakol

     

     

    ترانه و شعر آهنگ نگاهم کن شاهین توکل
    تا میتونی نگاهم کن میخوام از مرز تو رد شم میخوام مثل همه دنیا یه شب با تو منم بد شم
    تا میتونی نگاهم کن که تو چشمات شکستم من نگفتم رازمو شاید بفهمی با نگاه کردن
    تا میتونی نگاهم کن نگاهت مثله فانوسه یه ساحل تو دله دریا یه رویا تویه کابوسه
    نگاهم کن نگاهت منو جذب خودش کرده دلم گیره به احساست محاله دیگه برگرده
    تا میتونی نگاهم کن نگاهت مثله فانوسه
    یه ساحل تو دله دریا یه رویا تویه کابوسه
    نگاهم کن نگاهت منو جذب خودش کرده
    دلم گیره به احساست محاله دیگه برگرده
    تکست آهنگ نگاهم کن شاهین توکل
    نگاهم کن نگاه تو پر از عشقو پر از شوره
    دلم نزدیکه دریاته دلت از ساحلم دوره
    نگاهم کن نگاه تو پر از عشقو پر از شوره
    دلم نزدیکه دریاته دلت از ساحلم دوره
    تا میتونی نگاهم کن نگاهت مثله فانوسه یه ساحل تو دله دریا یه رویا تویه کابوسه
    نگاهم کن نگاهت منو جذب خودش کرده دلم گیره به احساست محاله دیگه برگرده
    تا میتونی نگاهم کن نگاهت مثله فانوسه
    یه ساحل تو دله دریا یه رویا تویه کابوسه
    نگاهم کن نگاهت منو جذب خودش کرده
    دلم گیره به احساست محاله دیگه برگرده

    ........

    ......

    ....

    ..

    .

    .

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید