دانلود آهنگ جدید پیروز به نام هم آغوش + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 04 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 48
  • دانلود آهنگ جدید پیروز به نام هم آغوش با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : مجید آزاد نیا ، آهنگ : پیروز ، تنظیم و میکس : آیدین بهزادی )

    دانلود آهنگ پیروز به نام هم آغوش

    —————————————————–

    دانلود آهنگ با کیفت ۳۲۰

    Pyruz – Ham Aghoosh

    دانلود آهنگ با کیفت ۱۲۸

    Pyruz – Ham Aghoosh

    —————————————————–

     

    ترانه و شعر آهنگ هم آغوش پیروز
    تو آغوشم به آرومی چقدر آسوده خوابیدی تبسم رویه لبهاته گمونم خوابمو دیدی
    یه وقتایی که از تشویش پر از کابوسه مسمومم تویه گرمایه آغوشت منم مثل تو آرومم
    خیالم راحته وقتی منم دعوت به رویاتم همینکه خواب میبینی تو شهر قصه همپاتم
    میونه حلقه ی دستات من از دلواپسی دورم تو حوضه چشمه ی چشمات غم چشمامو میشورم
    هم آغوشم هم آغوشم من از هر جرئه ی لبهات شراب ناب مینوشم
    هم آغوشم هم آغوشم من از هر جرئه ی لبهات شراب ناب مینوشم
    تکست آهنگ هم آغوش پیروز
    یه حس ناب قلبم رو به قلبت کرده زنجیرم کمنده آرزوهامه نباشه زود میمیرم
    اگه از حسه یک رویا حضورت بوده تعبیرم دلم آرومه هستیو چه زیبا بوده تقدیرم
    هم آغوشم هم آغوشم من از هر جرئه ی لبهات شراب ناب مینوشم
    هم آغوشم هم آغوشم من از هر جرئه ی لبهات شراب ناب مینوشم
    هم آغوشم هم آغوشم من از هر جرئه ی لبهات شراب ناب مینوشم
    هم آغوشم هم آغوشم من از هر جرئه ی لبهات شراب ناب مینوشم
    من از هر جرئه ی لبهات شراب ناب مینوشم
    من از هر جرئه ی لبهات شراب ناب مینوشم

    ***

    **

    *

    *

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید