دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام خوشبختی + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • دوشنبه 04 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 50
  • دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام خوشبختی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

    ( ترانه : بهزاد لک ، آهنگ میکس و تنظیم : فاتح نورایی )

    دانلود آهنگ فاتح نورایی به نام خوشبختی

    —————————————-

    دانلود با کیفیت ۳۲۰

    Fateh Nooraee – Khoshbakhti

    دانلود با کیفیت ۱۲۸

    Fateh Nooraee – Khoshbakhti

    ——————————————

     

     

    ترانه و شعر آهنگ خوشبختی فاتح نورایی
    چقد با تو من آرومم همین لحظه که میخندی
    همه آشفتگی میره تو که موهاتو میبندی
    بگیر دستامو عاشق شم بدون عشق میپوسم
    تو که چشماتو میبندی میام پلکاتو میبوسم
    تو آغوشم که میخوابی دیگه دلواپس چی شم
    تو مرز عشق درست میرم دارم عاشق ترم میشم
    تو آغوشم که میخوابی چشام جز تو نمیبینه
    تمومه زندگیم واسم شبیه خواب شیرینه
    تکست آهنگ خوشبختی فاتح نورایی
    کنار تو چه خوشبختم تو که میرقصی من شادم
    به سمت آسمون میره مسیری که توش افتادم
    منو با خنده آروم کن رگ خوابم رو میدونی
    واست شاعر ترین میشم تو که شعرامو میخونی
    تو آغوشم که میخوابی دیگه دلواپس چی شم
    تو مرز عشق درست میرم دارم عاشق ترم میشم
    تو آغوشم که میخوابی چشام جز تو نمیبینه
    تمومه زندگیم واسم شبیه خواب شیرینه
    تو آغوشم که میخوابی دیگه دلواپس چی شم تو مرز عشق درست میرم دارم عاشق ترم میشم
    تو آغوشم که میخوابی چشام جز تو نمیبینه تمومه زندگیم واسم شبیه خواب شیرینه

    **

     

     

     

     

     

    منبع : http://www.topseda.ir

    دسته بندی :
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید