دانلود آهنگ جدید علی عباسی بنام هم نفس + متن

قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت
تبلیغات
  • نویسنده :
  • جمعه 01 اسفند 1393 ساعت:
  • بازدید: 59
  • دانلود آهنگ جدید علی عباسی بنام هم نفس

    دانلود آهنگ جدید علی عباسی بنام هم نفس با بالاترین کیفیت
    ترانه سرا و آهنگساز : علی عباسی ، تنظیم : مصطفی مومنی

     

     

    دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

    دانلود با کیفیت 320 - 7.90 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید علی عباسی بنام هم نفس

    دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

    دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

    دانلود آهنگ جدید علی عباسی بنام هم نفس

    متن آهنگ جدید علی عباسی بنام هم نفس :

    باز دوباره عشق تو برام شده قفس
    باز هوای تو برام شده یه همنفس
    باز دوباره خاطراتمو ورق زدم
    اسممو تو دفتر دل تو خط زدم
    نیستی و تموم راهو تنها اومدم
    دونه دونه خاطراتمو ورق زدم
    ساده زیر قول و وعده هات زدی ولی
    من با هرچی بود بخاطرت بهم زدم
    باز تو کوچه ها مثه دیوونه ها عاشقونه با خودم قدم زدم
    خسته از تموم آدمای شهر بی نشون و در به در قدم زدم
    بغض این شب و شکسته بی صدا نم نمای بارونه رو گونه هام
    توی قلب من جات خالیه تو کجای قصه ای و من کجام

     ♫♫♫♫♫♫

    دانلود آهنگ جدید علی عباسی بنام هم نفس

    ♫♫♫♫♫♫

    باز دوباره عشق تو برام شده قفس
    باز هوای تو برام شده یه همنفس
    باز دوباره خاطراتمو ورق زدم
    اسممو تو دفتر دل تو خط زدم
    نیستی و تموم راهو تنها اومدم
    دونه دونه خاطراتمو ورق زدم
    ساده زیر قول و وعده هات زدی ولی
    من با هرچی بود بخاطرت بهم زدم
    باز تو کوچه ها مثه دیوونه ها عاشقونه با خودم قدم زدم
    خسته از تموم آدمای شهر بی نشون و در به در قدم زدم
    بغض این شب و شکسته بی صدا نم نمای بارونه رو گونه هام
    توی قلب من جات خالیه تو کجای قصه ای و من کجام

     

     

     

    منبع : http://pop-music.ir

     

    دسته بندی :
    بخش نظرات این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    castpic@ جدیدترین عکسهای بازیگران را در تلگرام با ما دنبال کنید